• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

استقبال شهروندان از نسخه ارتقاء یافته “همراه‌شهر پلاس” / تعداد کاربران از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 83599
  • 24 دی 1402 - 15:01
استقبال شهروندان از نسخه ارتقاء یافته “همراه‌شهر پلاس” / تعداد کاربران از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان این بانک از نسخه ارتقاء یافته “همراه‌شهر پلاس”، گفت: تعداد کاربران این نرم افزار کاربردی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با بیان اینکه بانک شهر در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی توانسته خدمات بانکی کاربردی را از طریق نرم افزار “همراه شهر پلاس” ارائه کند، تصریح کرد: این نرم‌افزار براساس پروتکل های امنیتی و رعایت ضوابط ابلاغی بانک مرکزی، بالاترین امنیت را برای کاربران فراهم کرده است.
حبیب اله به ارتقاء نسخه نرم افزار همراه شهر پلاس با هدف تسهیل ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: در نسخه امکاناتی مانند: افتتاح حساب آنی انواع سپرده، صدور آنی کارت برای مشتریان جدید و خدمات چک صیادی (ازجمله عودت و استعلام عودت چک) اضافه شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک و از طریق این نرم افزار ممکن شده است، خاطرنشان ساخت: در خواست های ارائه شده در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی می شود؛ همچنین تاکنون بیش از ۳۰۰ فقره تسهیلات پرداخت شده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: همراه‌شهر پلاس دارای ویژگی های منحصر بفرد در ارائه خدمات بانکی غیر حضوری بوده و از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات، همانند هوش مصنوعی و یکپارچه بودن خدمات بهره می برد.
این گزارش می افزاید، دسترسی به نسخه IOS , Android و تحت وب (مناسب برای انواع تلفن همراه) “همراه شهر پلاس” از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir ممکن است.

همچنین شهروندان می توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۳۵ لینک دانلود و نصب همراه شهر پلاس را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.