• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

استان گلستان نگارستان ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

  • کد خبر : 75061
  • 19 مرداد 1402 - 15:35
استان گلستان نگارستان ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان گلستان به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان و ذی نفعان شرکت پرداختند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه با کارکنان سرپرستی در جریان عملکرد ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ سرپرستی قرار گرفتند و به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد سرپرستی پرداختند.

در بخش های دیگر این جلسات نمایندگان و شبکه فروش به بیان دغدغه های خود در راستای ارائه خدمات به مشتریان پرداختند که دکتر آقادادی ضمن پاسخ به موضوعات آنان تاکید ویژه ای بر توجه هرچه بیشتر به ارائه خدمات آنلاین و تقویت زیرساخت های فناورانه سرپرستی و شبکه فروش داشتند تا ضمن افزایش دقت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان که بعنوان یکی از اهداف کلان و اولویت شرکت است حاصل شود.

ایشان در پایان با اشاره به پشتیبانی مناسب از شبکه فروش که موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود، تمامی این اقدامات را شاخص‌هایی برشمرد که جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.