• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

از تحقق شعار سال تا توسعه کسب و کارها با راه اندازی پروژه های نوین پستی

  • کد خبر : 67369
  • 16 فروردین 1402 - 18:23
از تحقق شعار سال تا توسعه کسب و کارها با راه اندازی پروژه های نوین پستی

اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست در نخستین نشست کاری سال ۱۴۰۲، بر ضرورت تلاش جمعی کارکنان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق شعار سال و تقویت جایگاه شبکه پستی کشور تاکیدکردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ در نخستین نشست مدیران در سال جدید، که با حضور مسئولان و مدیران شبکه پستی کشور برگزار شد، اعضای هیئت مدیره به بیان گزارشی کوتاه از برنامه ها پرداختند. 

بازمهندسی فرایندها بواسطه ارتقای کیفی ارائه خدمات پستی

علیرضا زرگوش در این نشست با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی، افزایش رضایتمندی مشتریان را یکی از مولفه های اساسی در تقویت جایگاه شبکه پستی کشور خواند. 
این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه فراهم کردن زمینه بهبود وضعیت معیشتی همکاران خدوم و زحمتکش شبکه پستی کشور از دغدغه های تمامی مدیران مجموعه است، به اقدامات انجام گرفته سال گذشته در این خصوص اشاره کرد. 
وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت مولدسازی و لزوم توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری موردنیاز شبکه پستی تاکید کرد.
زرگوش، تلاش مضاعف برای جذب ترافیک و همچنین افزایش درآمد به جهت پوشش مناسب هزینه ها را از اقدامات ضروری برای تحقق شعار سال و توسعه پست در بخش‌های مختلف برشمرد و ابراز امیدواری کرد با عزم جدی همه همکاران در شبکه شاهد تحقق اهداف باشیم. 

پروژه پست لجستیک تضمین کننده کیفیت

محمدرضا قادری در این نشست گفت: «امسال تلاش خواهیم کرد با کمک تمام همکاران شتاب بیشتری به مباحث نوآوری دهیم.»
رئیس مرکز نوآوری پست از به قراردادرسیدن ۲۵ طرح از ۸۰ طرح ارائه شده به مرکز نوآوری پست خبر داد و خاطرنشان کرد: «سایر طرح ها در مرحله انعقاد قرارداد است.»

وی ادامه داد: «قراردادهای منعقده عمدتا در حوزه تجارت الکترونیک بوده که باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات شده است.»

قادری از راه اندازی پروژه پست لجستیک به عنوان تضمین کننده ظرفیت پست در حوزه رهسپاری نام برد  و افزود: «در این پروژه خدمات برای پست بالای ۴۰ کیلوگرم تا ۲.۵ تن ارائه می شود.»

 این عضو هیئت مدیره ابراز امیدواری کرد که امسال هم مثل سال های گذشته شبکه بزرگ پستی کشور تلاش کند در وهله اول نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کند و به تبع آن امکان ارتقای معیشت همکاران را نیز فراهم کند.

نمایشگاه پست اکسپو؛ سکوی برای همه

 مهدی چمن زاد، خدمتگزاری به مردم را مهمترین رکن در جهت تحقق شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: «با توجه به اینکه بر مبنای این شعار دولت باید درجهت کاهش تصدی گری و مردمی سازی فعالیت ها حرکت کند، لذا در پست باید حرکات جدی در این خصوص دنبال شود.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «سال گذشته مقدمات این کار انجام شده است و شرکت ملی پست باید در سال جدید به پشتوانه شعار سال خودش را به جایگاه بالاتر ارتقا و در نقش تنظیم گر؛ سکویی برای همه باشد.»
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پست اکسپو در خردادماه ۱۴۰۲ اعلام کرد: «شعار نمایشگاه “پست اکسپو؛ سکویی برای همه” است.»
چمن زاد به راه اندازی پروژه سکوی زنجیره ارزش در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: «اجرای این پروژه، ابزار مهمی در جهت تنظیم گری و سکویی برای صنعت پست است، سکویی که تمامی فعالان و کنشگران بخش خصوصی درآن ایفای نقش می کنند.»

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=67369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.