• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

ارتقای هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 37205
  • 07 بهمن 1400 - 17:04
ارتقای هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به بهره برداری رسید

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در سفر یک روزه به زنجان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) این شهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، ارتقای هتلینگ آن را نیز افتتاح کرد. دکتر موسوی در بازدید از بخش های […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در سفر یک روزه به زنجان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) این شهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، ارتقای هتلینگ آن را نیز افتتاح کرد.

دکتر موسوی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع)، ضمن عیادت از بیماران و  گفتگو با کادر درمان از زحمات پزشکان و پرستاران با اهدا گل و شیرینی تجلیل کرد.
در این بازدید دکتر مهدی نیک سیرت مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان، مسعود علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی و کبری شاکری رییس بیمارستان امام حسین (ع)، مدیر عامل سازمان را همراهی کردند.
بخش داخلی و جراحی زنان با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در زیربنایی به مساحت ۵۵۰ متر مربع انجام و بعداز  هشت ماه به بهره برداری رسیده است.
در طرح ارتقاء هتلینگ نیز سیستم گرمایش، سرمایش، تهویه، نور، کفپوش و نازک کاری بخش‌های بیمارستان بازسازی شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=37205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.