• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ارائه اپلیکیشن «پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط موسسه اعتباری ملل

  • کد خبر : 81364
  • 11 آذر 1402 - 13:24
ارائه اپلیکیشن «پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل، اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کرد.

جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، در خصوص “بهره‌برداری از هوش مصنوعی در ارائه خدمات به مردم” گفت: این موسسه، با هدف خدمت افزونتر به آحاد مختلف جامعه و نیز فراهم کردن بسترهای آسانتر و بهتر برای مشتریان عزیز این موسسه مردمی، اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران را طراحی و برای استفاده به مردم عزیز کشور ارائه کرد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه نصب نرم‌افزار فام، می تواند امکانات ارزشمندی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد، یادآور شد: نرم افزار فام، با ارائه فرامین صوتی و با استفاده از هوش مصنوعی و درک آنها در انجام صحیح و سریع تراکنش، می تواند خدمتی جدید به هم میهنان عزیز باشد.

 جوادی، با تاکید بر اینکه تسهیل و آسان سازی امور روزانه مشتریان، از جمله برنامه های مدون این موسسه است، گفت: سامانه استعلامهای دولتی، یکی دیگر از محصولات فام است، که قابلیت ارتباط با سرویس دهنده های مختلف، از جمله شبکه دولت، سازمان نظام وظیفه، اسناد و املاک کشور، تبادل احکام قضایی، سازمان ثبت احوال، سازمانهای صنفی کشور، سرویس دهنده های بانک مرکزی، استعلام چک برگشتی، استعلام ضمانت نامه های بانکی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و غیره را داراست.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، پولشویی، دارای تبعات بسیار منفی نظیر فساد و ارتشا در حوزه های مختلف اقتصادی است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، یکی از ویژگیهای فام ، سامانه مبارزه با پولشویی است تا بتوانیم گامی در جهت حذف پولشویی برداریم؛ چراکه پدیده شوم پولشویی، سبب شده است تا کل دنیا، در جهت شناسایی و جلوگیری، تدابیری را اتخاذ نمایند.

جوادی، در پایان گفت: هدف و نیت دست اندرکاران موسسه اعتباری ملل، فراهم کردن زمینه های خدمتی نو، برای مردم عزیز کشورمان است. به همین منظور، خدمات دیگری نظیر سامانه متمرکز اداری فام، سامانه پرداخت یاری، سامانه دیتامیت، سامانه سوییچ پرداخت، از دیگر مزیتهای فام است که امیدواریم، بتوانیم روز به روز، زمینه های رضایتمندی مشتریان عزیز را فراهم کنیم.

گفتنی است، در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، اپلیکیشن فام برای شرکت کنندگان معرفی شد که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان همراه بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.