• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

ارائه ابزارهای نوین تأمین مالی برای توسعه زیرساخت های صنعت پتروشیمی

  • کد خبر : 85553
  • 27 بهمن 1402 - 12:54
ارائه ابزارهای نوین تأمین مالی برای توسعه زیرساخت های صنعت پتروشیمی

مدیرعامل بانک شهر گفت: ارائه ابزارهای نوین تأمین مالی برای توسعه زیرساخت های صنعت پتروشیمی در دستور کار این بانک قرار دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) در جزیره کیش، گفت: بانک شهر با توجه به تعامل نزدیکی که با فعالان صنعت پتروشیمی دارد در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.

دکتر احمدی تصریح کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با شناسایی و احصاء نیازها و ارائه ابزارهای نوین مالی، بتوانیم میان بانک شهر و صنعت پتروشیمی تعاملات و ارتباطات پایدارتری را ترسیم کنیم. بانک شهر در آینده نزدیک با ابزارهای نوین تأمین مالی در توسعه زیرساخت های صنعت پایین دستی نفت و حوزه پتروشیمی قدم های محکم تری برخواهد داشت.

وی با اشاره به پیشتازی بانک شهر در حمایت از فعالان صنعت پتروشیمی طی ۲ سال اخیر، عنوان کرد: با تغییر رویکرد؛ ضمن حمایت از حوزه مدیریت شهری، تلاش کرده ایم به سمت بانکداری که بتواند به مزیت های رقابتی برای بانک شهر تلقی شود حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: با همت کارکنان، امروز توانسته ایم رابطه برد- برد میان صنعت نفت و پتروشیمی با بانک شهر تعریف کنیم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و با حمایت بانک شهر از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.