• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی مرکز دیالیز در استان گیلان

  • کد خبر : 73950
  • 31 تیر 1402 - 14:45
اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی مرکز دیالیز در استان گیلان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان گیلان ضمن بازدید طرح درمانی مرکز دیالیز درمان‌گران آریایی کاسپین از اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این تعاونی خبر داد

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون گیلان، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این بازدید ضمن معرفی خدمات بانک اظهار داشت: توجه به شعار سال (مهار تورم،رشد تولید) بسیار مهم است و بانک توسعه تعاون با شناسایی موانع موجود در رشد تولید و رفع موانع آن به واحدهای تعاونی و تولیدی اشتغال محور کمک شایانی خواهد کرد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون به همین منظور با شناسایی تعاونی‌ها و تولیدی‌های اشتغال‌زا و براساس توانمندی‌های موجود در جهت تامین منابع مالی این واحدها اقدام می نماید.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: این بانک آماده ارائه هرگونه خدمات به تعاونی‌ها برای تولید بیشتر یا به کارگیری جوانان جهت ایجاد اشتغال جدید است.
شیخ حسینی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون جوان‌ترین بانک در شبکه بانکی کشور است و‌ چشم انداز بانک حمایت فراگیر از بخش تعاون و بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط است .
شیخ حسینی با اشاره به توانمندی‌های بالای حوزه سلامت در استان اظهار کرد: برنامه‌ها با هدف تداوم روند ارائه خدمات مطلوب و متمایز به تعاونی‌های حوزه سلامت قابل تصور است و خدمات درمانی منجر به ایجاد اشتغال و رفاه و رضایتمندی مردم می شود.
این مقام بانکی پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تفاهم نامه سه جانبه بانک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق ضمانت خبر داد و گفت : با احداث طرح توسعه این مرکز شاهد اشتغال در حوزه پزشکی و‌ همچنین‌ کمک‌ به سلامت مردم خواهد بود.
در ادامه خسروی مدیرعامل تعاونی درمان‌گران آریایی کاسپین اظهار کرد: این مجموعه دارای یک مرکز دیالیز برای درمان بیماران کلیویی در استان است که قصد ساخت مجموعه ۱۰۰ تخت خوابی دارد که بانک توسعه تعاون با مشارکت در این طرح می‌تواند کمک‌های شایانی به حوزه سلامت و تعاون در استان نماید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.