• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات

  • کد خبر : 45902
  • 31 اردیبهشت 1401 - 10:13
اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات

با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در نشستی که با معاونان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برگزار شد، گزارشی درخصوص برنامه های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه های همکاری های مشترک دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 
بر این اساس، تیم های کاری مشترکی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشکیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل های هریک از کارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارایه می‌شود و نشست‌های مشترک با جدیت دنبال خواهد شد. 
همکاری استراتژیک دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، در راستای تغییر و تحول ریشه‌ای در کیفیت و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان انجام می شود. این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تکریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می‌گیرد و بی‌تردید دستاوردهای چشم‌گیری به همراه خواهد داشت که راه‌گشای مسیر نوینی است که خودروسازان در پیش گرفته‌اند.
برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور در سال ۱۴۰۱، با رویکرد مثبت و جدیت بیش‌تری در دستور کار مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نیز نخستین گام‌ها در راستای تحقق آن برداشته شده است و انتظار می رود با ایجاد ساز و کارهای لازم، تحولات عمده‌ای در زمینه طراحی و تولید محصول مشترک، تنوع محصول، کاهش هزینه‌های تولید، خدمات پس از فروش، چابک‌سازی زنجیره تامین و توسعه بازارهای بین المللی فراهم شود. 
برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، با مطالعه و الگوبرداری دقیق از نمونه‌های موفق جهانی در دستور کار قرار گرفته و با شناسایی ظرفیت‌ها و چارچوب‌های صنعتی ایران، وارد مرحله عملیاتی شده است. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=45902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.