• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آیین بزرگداشت روز آتش نشان در مجتمع معدنی چادرملو

  • کد خبر : 78052
  • 10 مهر 1402 - 9:28
آیین بزرگداشت روز آتش نشان در مجتمع معدنی چادرملو

در مراسمی که به همین مناسبت در ایستگاه آتش نشانی این مجتمع برگزار شد مهندس محمد داودی معاون امور معادن و فرآوری و مدیر مجتمع معدنی چادرملو، ضمن تجلیل از ایثارگریهای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته ، هفتم مهرماه روز آتش نشان و ایمنی را نیز به حاضرین به ویژه آتش نشانان مجتمع معدنی تبریک گفت.

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی از پرسنل آتش نشانی و امدادگران مجتمع معدنی چادرملو تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی چادرملو مهندس داودی در این مراسم و دیدار با اشاره به نقش و اهمیت واحدهای ایمنی و امدادرسانی در مراکز صنعتی گفت: این روز فرصت مغتنمی است برای ارزیابی فعالیت های و عملکرد واحدهای ایمنی و آتش نشانی و همچنین تقدیر از خدمات پرسنل آتش‌نشان و امدادگران .
وی افزود: این روز همچنین فرصتی است برای افزایش آگاهی‌ کارکنان و آموزش رعایت ضوابط ایمنی و روش‌های پیشگیری از بروز حوادث حین کار که می‌تواند اثر قابل توجهی در کاهش حوادث و افزایش ضریب ایمنی در کارگاهها و واحدهای صنعتی و معدنی داشته باشد. بدیهی است وقتی کارکنان آگاهی های لازم را کسب کنند بروز حوادث ناشی از بی احتیاطی ها در محیط کار به مراتب کاهش می یابد.
مدیر مجتمع معدنی چادرملو یکی دیگر از ضروریات موثر در ایمن سازی محیط را برخورداری از فرهنگ ایمنی و پیشگیری عنوان کرد و گفت : در این شرایط بطور قطع علاوه بر برخورداری پرسنل از آرامش روحی و روانی بهره وری عوامل نیز ارتقاء می یابد .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.