• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

3

آمادگی کامل ناوگان امدادی ایران خودرو در هفته دوم نوروز

  • کد خبر : 67192
  • 09 فروردین 1402 - 18:17
آمادگی کامل ناوگان امدادی ایران خودرو در هفته دوم نوروز

شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی در هفته دوم نوروز به هم‌وطنان افزود: تجربه نخست طرح مشترک امداد نوروزی دو شرکت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا موفق بوده است و دو شرکت امدادی امدادخودروایران و امدادخودرو سایپا موفق شده‌اند در اقصا نقاط کشور طی ۱۱ روز آغاز طرح، بالاترین خدمات را به هم‌وطنان ارایه دهند.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، سیدعباس میرحسینی افزود: آمارها نشان می‌دهد اکیپ‌های امدادی فعال در طرح نوروزی، طی ۱۱ روز نخست طرح، بالاترین میزان درخواست‌ خدمت را در شهرهای تهران، اهواز، مشهد، شیراز، اصفهان و رشت داشته‌اند.
میرحسینی تشریح کرد: اکثر شهرهایی که بیش ترین میزان خدمات را دریافت کرده‌اند، مقاصد اصلی سفرهای نوروزی بوده‌اند و بخش اصلی خدمات ارایه شده شامل حمل خودرو و خدمات عمومی که شامل تعویض یا باتری کمکی، سوخت رسانی، باز کردن در خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرو بوده است. 
وی افزود: هدیه نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو که ایاب و ذهاب رایگان در این ایام است تا پایان طرح یعنی تا ۱۴ فروردین برای تمامی امدادخواهان گروه صنعتی ادامه خواهد داشت.
میرحسینی در مورد مدت زمان انتظار مشتریان نیز اظهار کرد: در طول اجرای طرح، با وجود افزایش چشم‌گیر ارایه خدمات صورت گرفته، زمان انتظار مشتریان به طور میانگین کم تر از ۲۴ دقیقه بوده و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو نیز به ۹۸ درصد تماس‌های ورودی پاسخ داده است.
 میرحسینی آموزش‌های فنی به روز امدادگران، تجهیز و اعزام ناوگان به سیستم هوشمند، نوسازی و توسعه ناوگان امدادرسانی، استانداردسازی محل استقرار پایگاه‌های امدادی، به روزرسانی مرکزتماس هوشمند گروه صنعتی ایران‌خودرو و علاقه امدادگران به خدمت‌رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارایه خدمات به امدادخواهان دانست.
گفتنی است، با آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  همچنین اپلیکیشن ایساکو برای ارایه خدمات امدادی در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت هم‌وطنان سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=67192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.