• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

آمادگی کامل بانک ملی ایران برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت

  • کد خبر : 84729
  • 14 بهمن 1402 - 13:26
آمادگی کامل بانک ملی ایران برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران ضمن اعلام آمادگی کامل این بانک برای حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در حوزه ساخت و تولید قطعات مورد نیاز صنعت نفت و پتروشیمی، ارائه تمامی خدمات مالی با هدف تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌های مورد نیاز در صنعت پتروشیمی را محور کار بانک در پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش دانست.

حسن مونسان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور در غرفه بانک، این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های آتی بانک و نیز بررسی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت، فعالان و سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی سطح همکاری ها و تقویت روابط مشترک بانک ملی ایران با فعالان، صاحبان صنایع و مدیران بنگاه های اقتصادی و تولیدی صنعت نفت و پتروشیمی را در این نمایشگاه موثر و سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارایه خدمات  نوین مالی و محصولات فناور و نوآور از سوی این بانک منجر به رضایت‌مندی مدیران بنگاه های اقتصادی، سرمایه گذار و شرکت های تولیدی و بازرگانی شده است و این موضوع چهره بانک را شایسته تر و ارزنده تر از قبل نشان می دهد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این‌که تلاش خوبی برای ارایه خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله بانکداری جامع و واحد های خارج از کشور بانک در این نمایشگاه انجام شده است، افزود: استقرار و حضور بخش های مختلف بانک در این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که دغدغه‌های مشتریان از سوی این بانک مورد توجه قرار گرفته است.

مونسان حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه را نویدبخش شکوفایی هرچه بیشتر صنعت نفت در کشور دانست و با بیان این مطلب افزود: ما باید با ارائه خدمات و ابزار های تامین مالی متنوع و متعدد و حمایت از آن ها شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت در کشورمان باشیم.

وی با بیان این که بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال آفرینی با ارائه خدمات و محصولات متنوع صنعت پتروشیمی و پتروپالایش را در اجرای پروژه های توسعه ای خود همراهی نماید از انجام مذاکرات امید بخش با شرکت‌های تولید کننده و سازنده قطعات موردنیاز این صنعت در طول نمایشگاه خبر داد .

معاون امور شعب بانک ملی ایران در ادامه ابراز امیدواری کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی جدی برای ارائه خدمات و توانمندی های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور است و همه ارکان بانک در تلاش هستند که این خدمات را بیش از پیش به نحو مطلوبی ارائه دهند و امیدواریم در این نمایشگاه بانک بتواند نیازها و خواسته ای  متقاضیان دریافت خدمات را به نحو مطلوبی پاسخ دهد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های منسجم و با ارائه محصولات و ابزارهای نوین مالی طرح های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی زمینه توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.