• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آغاز به کار لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در همراه‌من

  • کد خبر : 83618
  • 24 دی 1402 - 16:39
آغاز به کار لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در همراه‌من

لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا همراه اول با شعار «توپ تو زمین شماست» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و با جوایزی نفیس شروع به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران با آغاز هجدهمین دور جام ملت های آسیا به میزبانی کشور قطر، «لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا» خود را برای همراهی با تیم ملی فوتبال کشورمان و هواداران ایرانی راه اندازی کرد.

لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا همراه اول ویژه جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ همزمان با اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان که یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی محسوب می شود و تا امروز مفتخر به کسب سه دوره عنوان «قهرمانی» جام ملت های آسیا شده است، با شعار «توپ تو زمین شماست» آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد.

مشارکت در این پویش با جوایز نفیس که بر پایه پیش بینی و کسب امتیاز است، برای تمامی ایرانیان در «اپلیکیشن همراه من» فراهم است.

*جزییات شرکت در لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا «همراه من»

روش های کسب امتیاز نیز به سه شکل «پیش بینی نتیجه مسابقات»، «پیش بینی قهرمان مسابقات»، «آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتوری» است؛ که البته در بخش پیش بینی مسابقات تنوع امتیازات به چند بخش پیش بینی هر مسابقه فارغ از نتیجه، پیش بینی صحیح برد، مساوی یا باخت و پیش¬بینی نتیجه دقیق مسابقه ها تقسیم می شود.

تمامی مخاطبان لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا همراه اول که قصد مشارکت در بخش کسب امتیاز از طریق پیش بینی بازی ها را دارند، می توانند تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با روز فینال مسابقات، با دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من اقدام به ثبت پیش بینی های خود در بخش طرح های تشویقی، گزینه جام ملت‌های آسیا کرده و رتبه خود در رنکینگ کلی شرکت کنندگان را تا پایان رقابت ها مشاهده کنند.

همچنین امکان کسب امتیاز بیشتر از طریق آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول (اوانو، فلای تودی، آی بیمه، نماوا، اکالا، آکادمی همراه، اِنرجیم، هومسا، فیدیبو، ستاره یک و شاپ همراه اول) و استفاده از خدمات اپراتوری نظیر تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی یا خرید بسته های ویژه در اپلیکیشن همراه من نیز وجود دارد.

*مسابقات «اینستاگرامی» لیگ پیش‌بینی همراه اول

صفحه رسمی اپراتور اول تلفن همراه کشور در اینستاگرام نیز به موازات برگزاری این پویش در همراه من، مسابقات روزانه ای را برای هواداران تیم ملی کشورمان و علاقه مندان به فوتبال با جوایز ویژه روزانه تدارک دیده که لازمه آن پیگیری مداوم پیج همراه اول در این پلتفرم است.

*جوایز ویژه لیگ پیش‌بینی همراه اول در ۳ سطح

همراه اول به پاس تکریم هواداران و همراهی هر چه صمیمانه تر با فوتبالیست های کشورمان، جوایز ویژه ای را در «سه سطح» برای لیگ جام ملت های آسیا پیش بینی خود تعریف کرده است.

«اولین سطح» جوایز به ۲۳ قرعه کشی روزانه (روزهایی که مسابقه برگزار می شود) تا زمان برگزاری فینال مسابقات اختصاص دارد و در هر روز شامل یک دستگاه پلی استیشن۵، یک اوانو کارت نقدی ۲۰ میلیون تومانی و ۵ ساعت هوشمند می شود.

«دومین سطح» جوایز مختص برترین نفرات حاضر در رنکینگ کلی شرکت کنندگان در اپلیکیشن همراه من است و شامل یک سیمکارت دائمی با کد یک همراه اول برای نفر اول، یک سیمکارت دائمی کد دو همراه اول برای نفر دوم و یک سیمکارت دائمی کد سه همراه اول برای نفر سوم حاضر در لیدربورد نهایی می شود.

«سومین سطح» نیز جوایز به قرعه کشی نهایی اختصاص دارد و شامل تمامی افرادی می شود که حداقل یک بازی را پیش بینی کرده یا با یک کسب و کار دیجیتال آشنا شده باشند. جوایز سومین سطح نیز شامل ۲۰ گوشی سامسونگ Z FOLD 5 و ۲۰ هدیه ۱۵۰ میلیون تومانی هدیه دنیای دیجیتال در همراه اول (این هدیه شامل اعتبار از پلتفرم های دیجیتال اوانو، فلای تودی، آی بیمه، آکادمی همراه، اِنرجیم، اکالا، هومسا، فیدیبو، ستاره یک و نماوا) می شود.

همراه اول همچنین در نظر دارد به پاس حضور شرکت کنندگان در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، هدیه ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای خود را به شرکت کنندگان اختصاص دهد.

مراسم قرعه کشی جوایز «سطح سوم» لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا نیز همزمان با میلاد حضرت قائم(عج) در اسفندماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، امکان شرکت تماشاگران حضوری جام ملت های آسیا در قطر را نیز در این پویش فراهم کرده است؛ به این شکل که ایرانیان حاضر در قطر می توانند با خرید بسته های ویژه رومینگ اینترنت مخصوص جام ملت های آسیا، به اپلیکیشن همراه من وارد شده و در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.