• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

آشنایی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز آشپزخانه هوشمند سامسونگ

  • کد خبر : 87412
  • 09 فروردین 1403 - 16:50
آشنایی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز آشپزخانه هوشمند سامسونگ

یک صبح دل‌انگیز و بانشاط در آشپزخانه طراحی شده با لوازم هوشمند سامسونگ چگونه شروع می‌شود؟ زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، همه چیز به شکلی هوشمندانه آماده استقبال از شماست تا روزتان را پرانرژی آغاز کنید. وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید، قهوه صبحگاهی از قبل دم کشیده تا مستقیم به سراغ یخچال هوشمندتان بروید و از برنامه‌های روزانه خود مطلع شوید. در همان حالی که هوش مصنوعی با توجه به اقلام موجود در یخچال، بهترین دستور تهیه یک صبحانه لذیذ را پیشنهاد می‌دهد، اجاق گاز متصل به اکوسیستم هوشمند سامسونگ، در حال تدارک مراحل بعدی است.

با کمک فناوری‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی در جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ، هر روز وعده‌های غذایی سالم، لذیذ و خلاقانه‌ای در انتظار شما خواهند بود. این شرکت، امسال در رویداد CES 2024 از جدیدترین لوازم خانگی و فناوری‌های مجهز به هوش مصنوعی خود رونمایی کرد تا حضور در آشپزخانه و تهیه غذا را به تجربه‌ای ایده‌آل برای کاربران تبدیل کند. این مجموعه جدید، با هدف ایجاد تحولی در طبخ غذا و دسترسی به مواد غذایی تازه و سالم در کنار آرامش بیشتر معرفی شده است که در اکوسیستمی سراسر متصل با پلتفرم SmartThings آسایش شما را فراهم می‌کند.

هوشمندی در خدمت غذایی سالم

یخچال Bespoke 4-Door Flex 2024 سامسونگ به فناوری AI Family Hub+ با نمایشگر ۳۲ اینچی LCD مجهز است تا با کمک هوش مصنوعی شما را به دنیایی از امکانات و شگفتی‌های نوآورانه ببرد. با لمس نمایشگر تعاملی متصل به اینترنت آن، علاوه بر دسترسی به پخش محتوا از قبیل فیلم و موسیقی، می‌توانید دستور تهیه (Recipe) انواع غذاهای لذیذ را جست‌وجو کنید، به سراغ یادداشت نکات مهم و برنامه‌های روزانه بروید و قرارهای کاریتان را ببینید. همچنین با اتصال به پلتفرم SmartThings، می‌توانید به طور خودکار لیست خرید تهیه کرده و اقلام مورد نیازتان را سفارش دهید.

قابلیت‌های هوشمند این یخچال‌ها، کمک می‌کنند طراوت و تازگی مواد غذایی برای مدت بیشتری حفظ شود. شما می‌توانید با کمک ویژگی Use by Dates، تاریخ نگهداری مواد غذایی را وارد کرده و آنها را برای مصرف در روزهای آینده اولویت‌بندی کنید. این ویژگی، خوراکی‌هایی را که زمان فاسد شدن آنها نزدیک است، مشخص می‌کند تا زودتر از بقیه مصرف شوند. امکان Vision Inside، قابلیتی است که با استفاده از یک دوربین داخلی، محتویات درون یخچال را نمایش می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب آن در هر کجا که هستید، از موجودی مواد غذایی مطلع شوید و اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید.

هوش مصنوعی Vision AI قادر است تا ۳۳ خوراکی مختلف را از روی تصویر آنها تشخیص دهد و ویژگی  Image-to-Recipeمی‌تواند این اقلام غذایی را به یک دستور تهیه تبدیل کند. این فناوری، با بررسی موجودی یخچال و نزدیکی تاریخ انقضای اقلام مختلف، مناسب‌ترین دستور تهیه را برای طبخ یک غذای عالی پیشنهاد می‌‎دهد. این هوشمندی در آشپزخانه‌های سامسونگ، ضایعات مواد غذایی روزانه را به حداقل رسانده و شما می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، به سلامت محیط زیست نیز کمک کنید.

غذایی مخصوص ذائقه شما

اپلیکیشن Samsung Food سرویس جدیدی از سامسونگ است که همگام با یخچال‌های هوشمند مجهز به Family Hub+ و SmartThings Cooking، تجربه آشپزی را به سطح فراتری ارتقا می‌دهد. این اپلیکیشن در رویداد CES 2024 موفق به کسب جایزه نوآوری برتر در بخش «هوش مصنوعی» (AI) شده و به کمک آن می‌توانید هوشمندانه‌تر از همیشه، وعده‌های غذایی خود را برنامه‌ریزی کنید. شما در این اپلیکیشن، به بیش از ۱۶۰ هزار دستور غذایی جذاب، به ۸ زبان زنده دنیا از قبیل: انگلیسی، کره‌ای، آلمانی، اسپانیایی و … دسترسی خواهید داشت.

اگر جزو علاقه‌مندان به آشپزی حرفه‌ای هستید، سرویس غذای سامسونگ به شما اجازه می‌دهد علاوه بر دنبال کردن تولیدکنندگان محتوای این حوزه، دستور تهیه انواع غذاهای جدید را نیز پیدا کنید. همچنین با ذخیره دستور دلخواه‌تان، مواد اولیه مورد نیاز به لیست خرید آینده شما اضافه می‌شود. این سرویس، فضایی را فراهم کرده که بتوانید دستورپخت‌های جذاب و تصاویر غذاهایتان را با دنبال‌کنندگان به اشتراک بگذارید و به یک اینفلوئنسر این حوزه تبدیل شوید.

هوش مصنوعی سرویس Samsung Food تحت عنوان Food AI قادر است مواد تشکیل دهنده و دستور تهیه غذاها را از روی عکس آنها تشخیص دهد. بنابراین، هر بار که غذایی برای شما جذاب به نظر رسید، از این قابلیت کمک بگیرید تا آن را برای شما شناسایی کرده و دستور پخت کامل را در اختیارتان قرار دهد.

علاوه بر این، Food AI امکان اصلاح و شخصی‌سازی دستورهای غذایی متناسب با رژیم غذایی‌تان را فراهم می‌کند که برای مثال می‌توانید دستور پخت هر غذایی را به فرم گیاهی یا نسخه بومی شده آن دریافت کنید. در نهایت نیز همه چیز در سرویس Samsung Food ذخیره می‌‎شود تا در هنگام آشپزی، جزییات مورد نیازتان را روی فر یا اجاق هوشمندتان ببینید.

فراتر از پخت‌وپز

اجاق گاز Slide-in و صفحه برقی Anyplace Induction سامسونگ نیز از یک نمایشگر هفت اینچی LCD بهره می‌برند که دستور تهیه دلخواه ذخیره شده در سرویس Samsung Food را به شما نمایش می‌دهد. Anyplace Induction، فناوری جدیدی است که از سیم‌پیچ ورق القایی استفاده کرده تا هنگام پخت‌وپز و گرم کردن غذای شما، عملکرد بهتری ارائه دهد. این اجاق دارای شیشه‌های ضد خش به جای انواع سرامیکی است و دیگر در زمان جابجا کردن قابلمه‌ها روی آن، نگرانی خاصی از بابت خراشیده شدن و آسیب به صفحه نخواهید داشت. اجاق گاز Slide-in نیز با اتصال به سرویس غذای سامسونگ، به بهترین نحو ممکن مجموعه لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند سامسونگ را تکمیل می‌کند.

تمامی این محصولات از طریق اکوسیستم متصل SmartThings با یکدیگر در ارتباط هستند و می‌توانید عملکرد آنها را از راه دور کنترل کنید. امکان تنظیم برنامه‌های متنوع پخت‌و‌پز، مدیریت لیست خرید و دسترسی به انواع برنامه‌های غذایی، از دیگر مزایای بی‌شمار آشپزخانه مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ است تا تجربه شما از غذا و آشپزی را به بهترین نحو ممکن ارتقا دهد و آسایش شما را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=87412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.