• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود/استفاده حداکثری از توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین برق مجتمع‌ها تکمیل عملیات عمرانی پروژه کارخانه آهن اسفنجی تا پایان سال / قرارداد تامین بخشی از تجهیزات خارجی پروژه منعقد شده است سهند در یک قدمی بازار / محصول جدید پارس‌خودرو در فرآیند اخذ پلاک ملی قرار گرفت تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شعب استان تهران برگزار شد برگزاری جلسه شورای معاونین مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیران کل حراست سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال سهامداران از موفقیت‌ها و راهبردها در مجمع «وبصادر» جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل سرمد به مناسبت دهۀ امامت و ولایت؛ تخفیف و تقسیط بیمۀ شخص ثالث و بدنه حجم معاملات گواهی شمش طلا از ۶ تن عبور کرد/ ۶۰۰ هزار مشتری فعال در بازار طلای بورس کالای ایران رقابت سالم همکاران کلید پیشرفت فردی و رشد بانک ایران زمین است عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان

2

دکتر خورسندیان: روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است

  • کد خبر : 89066
  • 26 اردیبهشت 1403 - 23:15
دکتر خورسندیان: روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است

دکتر علی خورسندیان به همراه نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و هیات مدیره در بازدید و دیداری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان‌ این بانک داشت، ضمن تبریک و تقدیر از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه به خصوص کارکنان این بخش از بانک بیان داشت: اطلاع یابی و اطلاع رسانی دو رکن اصلی فعالیت روابط عمومی است و رونق کسب و کار و حفظ برند هر سازمانی به عملکرد صحیح و شفاف آن گره خورده است و خوشبختانه این بخش از بانک توانسته در بین شبکه بانکی نام و نشان و اعتبار بانک را با همکاری سایر ارکان بانک به عنوان بانکی خوشنام، حفظ و معرفی نماید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی می تواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفه ای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد. 
وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانه هایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم می آورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصل های تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها می توان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیری ها و دیدگاه های مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمی گردد. 
دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی  و دریافت بازخورد از مشتریان نمی توانند به نیازهای مشتریان خود پاسخ های به موقع و مناسبی بدهند. 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخش های مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت می کند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم می آورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.