• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود/استفاده حداکثری از توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین برق مجتمع‌ها تکمیل عملیات عمرانی پروژه کارخانه آهن اسفنجی تا پایان سال / قرارداد تامین بخشی از تجهیزات خارجی پروژه منعقد شده است سهند در یک قدمی بازار / محصول جدید پارس‌خودرو در فرآیند اخذ پلاک ملی قرار گرفت تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شعب استان تهران برگزار شد برگزاری جلسه شورای معاونین مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیران کل حراست سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال سهامداران از موفقیت‌ها و راهبردها در مجمع «وبصادر» جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل سرمد به مناسبت دهۀ امامت و ولایت؛ تخفیف و تقسیط بیمۀ شخص ثالث و بدنه حجم معاملات گواهی شمش طلا از ۶ تن عبور کرد/ ۶۰۰ هزار مشتری فعال در بازار طلای بورس کالای ایران رقابت سالم همکاران کلید پیشرفت فردی و رشد بانک ایران زمین است عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان

4

تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان

  • کد خبر : 88773
  • 22 اردیبهشت 1403 - 20:16
تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان

در آستانه دهه کرامت همایش تجلیل از سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی در این همایش ضمن تبریک و شادباش میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هدف از برگزاری همزمان همایش تجلیل از نمایندگان برتر و تجلیل از سرپرستی های برتر را ایجاد ادبیات مشترک، اتحاد، انسجام و میثاق در تبیین و اجرای برنامه‌ها و شاخص‌ها اعلام‌ نمود.

وی با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایتمندی مشتریان و توانمندسازی شبکه فروش عنوان کرد: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

ایشان در ادامه افزود: توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش شده و اکنون هر یک از نمایندگان توانای بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه خاطرنشان کرد: تردیدی ندارم بیشتر نمایندگان برتری که امروز در خدمت‌شان هستیم توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفوهای کم ریسک و استفاده از ابزارهای فن‌آورانه فعالیت کنند، زیرا امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به رشد ۵۷ درصدی فروش در سال ۱۴۰۲ و ابراز خرسندی از عملکرد درخشان شرکت تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم به فروش بالغ بر ۱۳هزار میلیارد تومانی دست پیدا کنیم و افزایش سرمایه از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومانی و رکورد درآمد سرمایه گذاری ۳۱۰۰ میلیارد تومانی را در کارنامه بیمه کوثر به ثبت برسانیم. همچنین از دیگر فعالیت‌های مهم در سال گذشته می‌توان افتتاح ساختمان مرکزی در استان‌های بوشهر، اصفهان و لرستان، اجرای طرح‌های مختلف در خدمت رسانی به خانواده‌های نیروهای مسلح، کسب رتبه قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی را نام برد.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزش ویژه برند بیمه کوثر اظهار داشت: بیمه گری اقتصادی، بازدهی مناسب سرمایه گذاری، بهره وری منابع و نوآوری در خدمات و فرآیندها از محورهای اصلی توجه شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

دکتر آقادادی در پایان «خیر کثیر» را شعار و خط‌مشی شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: افتخار می‌کنم که همکاران وظیفه‌شناسم در بیمه کوثر این شعار را با خدمت‌رسانی خوب و به‌موقع به بیمه‌گذارانی که این سال‌ها در اقصی نقاط کشور دچار سیل و زلزله شده‌اند به منصه ظهور رساندند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=88773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.