• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

1

برگزاری دوره آموزشی فروش بیمه های عمر در شرکت بیمه تعاون

  • کد خبر : 98758
  • 25 آذر 1403 - 22:06
برگزاری دوره آموزشی فروش بیمه های عمر در شرکت بیمه تعاون

دوره آموزشی فروش بیمه‌های عمر با حضور نمایندگان جنرال بیمه تعاون، با هدف ارتقای مهارت‌های فروش و آشنایی با روش‌های نوین جذب مشتریان، در سالن جلسات ساختمان ستاد شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دوره آموزشی فروش بیمه‌های عمر با حضور نمایندگان جنرال، در سالن جلسات ساختمان ستاد شرکت برگزار شد.

این دوره که با تدریس حمید امامی برگزار گردید، با هدف ارتقای مهارت‌های فروش نمایندگان و آشنایی با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های فروش بیمه‌های عمر طراحی شده بود. نمایندگان حاضر در این دوره، ضمن بهره‌مندی از آموزش‌های تخصصی، فرصت یافتند تا تجربیات خود را تبادل کنند و درباره راهکارهای نوین جذب و نگهداشت مشتریان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

از جمله مباحث مطرح‌شده در این دوره می‌توان به روش‌های بهبود کیفیت خدمات، تحلیل دقیق نیازهای بیمه‌ای مشتریان، و افزایش اثربخشی ارتباطات بیمه‌ای اشاره کرد. این موضوعات با استقبال نمایندگان مواجه شد و مشارکت فعال آنان را در پی داشت.

برگزاری این دوره آموزشی بار دیگر نشان‌دهنده تعهد بیمه تعاون به توانمندسازی نمایندگان شبکه فروش و توسعه فرهنگ بیمه‌های عمر بود. بیمه تعاون با اجرای برنامه‌های آموزشی و تخصصی مستمر، در جهت ارتقای کیفیت خدمات و تحقق اهداف کلان خود، گام‌های مؤثری برمی‌دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.