• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

مشتریانی که به ما در بیمه نوین اعتماد می‌کنند، شایسته بهترین خدمات هستند

  • کد خبر : 98107
  • 13 آذر 1403 - 17:36
مشتریانی که به ما در بیمه نوین اعتماد می‌کنند، شایسته بهترین خدمات هستند

جلب رضایت مشتریان برای ما در بیمه نوین فقط یک هدف تجاری نیست، بلکه یک ارزش بنیادی است که بقای کسب‌وکارمان را تضمین می‌کند.

به‌نام‌خدا
صنعت بیمه، به‌عنوان یکی از ستون‌های اصلی اقتصاد، وظیفه دارد تا امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورد. اما باید به‌یاد داشته باشیم این امنیت و آرامش تنها زمانی حاصل می‌شود که مشتریان ما احساس کنند نیازهایشان درک شده، حقوقشان محترم شمرده شده و خدماتی که دریافت می‌کنند، مطابق انتظارشان بوده است.

جلب رضایت مشتریان برای ما در بیمه نوین فقط یک هدف تجاری نیست، بلکه یک ارزش بنیادی است که بقای کسب‌وکارمان را تضمین می‌کند. مشتری راضی نه‌تنها یک مشتری وفادار است، بلکه سفیری است که پیام ارزشمند بودن خدمات ما را به دیگران منتقل می‌کند. کیفیت خدمات، شفافیت در تعاملات و پاسخگویی سریع، تبدیل به سه رکن کلیدی در بیمه نوین برای جلب رضایت و بهبود تجربه مشتریان شده‌است.

ما در بیمه نوین به طراحی خدمات و محصولات مطابق با نیاز مشتریان، از طریق تعامل مستقیم و مستمر با آنها، پایبندیم. مشتریان انتظارات خود از صنعت بیمه را از سایر صنایع  منتقل می کنند و سطح انتظارات آنها از کیفیت خدمات صنعت بیمه مدام در حال افزایش است، بنابر این ما امسال پیاده سازی تحول دیجیتال را در بیمه نوین در دستورکار قرار داده ایم.

مسیر مشتری، از لحظه انتخاب بیمه تا دریافت خدمات، باید سرشار از شفافیت، راحتی و اعتماد باشد. سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های دیجیتال، ساده‌سازی فرایندها و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده در اولویت ما قرار دارد.

مشتریانی که به ما در بیمه نوین اعتماد می‌کنند، شایسته بهترین خدمات و سریعترین پاسخگویی‌‌ هستند و ما در صدد آن هستیم که هر چالشی در این مسیر را به فرصتی برای اثبات تعهد خود در قبال مشتریان و کسب رضایت آنها تبدیل نماییم.

در پایان، ضمن تبریک روز بیمه به کلیه دست اندراکاران و تلاشگران این صنعت، به ویژه همکاران‌ خود در بیمه نوین، اعم از کارکنان و نمایندگان و تشکر از زحمات ایشان، همچون گذشته از آنها می‌خواهم جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار قرار داده و تلاش خود برای ارتقای استاندارد خدمت‌رسانی را دوچندان نمایند; زیرا رضایت مشتریان سرمایه‌ای است که ارزش آن فراتر از سود مالی است؛ سرمایه‌ای که باعث می‌شود صنعت بیمه در چشم‌اندازی بلندمدت پایدار و موفق باقی بماند.

حسین کریم‌خان‌زند

نایب رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه نوین

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.