• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
0

بانک ملی ایران،آماده گسترش روابط با ازبر بانک روسیه است

  • کد خبر : 96082
  • 01 آبان 1403 - 21:20
بانک ملی ایران،آماده گسترش روابط با ازبر بانک روسیه است

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با «هرمان گرف» مدیر عامل «ازبر بانک» روسیه گفت: با توجه به گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه،بانک ملی ایران همه ظرفیت های خود را برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی و تسهیل تجارت میان دو کشور،به کار خواهد بست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این دیدار با تشریح ظرفیت های مختلف بانک ملی ایران برای همکاری با ازبر بانک،گفت: در بخش بین الملل،بانک ملی ایران تنها بانک کشور است که با ظرفیت های کم نظیر خود قادر است  خدمات بانکی مورد نیاز تجار را به آنها ارائه دهد.

وی با اشاره به زمینه های همکاری پیشین ازبر بانک با بانک ملی ایران، ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها با توجه به گسترش فعالیت های بریکس، بیش از پیش توسعه یابد.

«هرمان گرف» مدیر عامل «ازبر بانک» نیز در این مراسم با تشریح ظرفیت ها و امکانات این بانک، گفت: بانک ملی ایران بانک بزرگ و با پیشینه ای درخشان است و ما تمایل داریم برای تقویت همکاری های تجاری و هم چنین فنی در حوزه هوش مصنوعی میان ایران و روسیه،تعاملات رو به گسترشی را با بانک ملی ایران رقم بزنیم.

گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران نیز در  هیات همراه رئیس جمهور جهت شرکت در اجلاس بریکس در روسیه حضور دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=96082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.