• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
0

اهمیت رفتار حرفه‌ای نمایندگان بیمه در فروش خدمات

  • کد خبر : 95826
  • 29 مهر 1403 - 12:39

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تأکید کرد که مشتریان قبل از خرید بیمه، به شخصیت و رفتار حرفه‌ای نمایندگان توجه می‌کنند و حفظ جایگاه و احترام نمایندگان امری ضروری است.

به گزارش رویداد خبر ، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و بیان داشت که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفه‌ای فروشنده توجه می‌کند.
او تأکید کرد که نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و به‌عنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.

دکتر آقادادی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.

نکته کلیدی در صحبت‌های مدیر عامل شرکت بیمه کوثر این بود که صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قول‌ها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هم‌وطنان خود ارائه دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.