• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

1

بررسی نقش تحول دیجیتال در آینده شبکه فروش بیمه

  • کد خبر : 95824
  • 29 مهر 1403 - 10:39
بررسی نقش تحول دیجیتال در آینده شبکه فروش بیمه

دبیر علمی و اجرایی همایش توضیح داد که موضوع شبکه فروش، چالش‌ها و راهکارها به عنوان محور اصلی یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه انتخاب شده است. وی به نقش کلیدی شبکه فروش در دستیابی به اهداف شرکت‌ها اشاره کرد.

یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه امروز یک شنبه ۲۹ مهرماه با برگزاری پنلی تخصصی به بررسی تأثیر تحول دیجیتال بر آینده شبکه فروش پرداخت این پنل با حضور چهره‌های علمی و برجسته صنعت بیمه و بازاریابی برگزار شد.

خانم دکتر زهرا جعفری، دبیر علمی و اجرایی یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با اشاره به اهداف این همایش افزود: این همایش بیش از یک دهه است که با هدف تقویت پژوهش‌محوری و بررسی موضوعات کلیدی در صنعت بیمه برگزار می‌شود. امسال پس از جلسات متعدد در شورای سیاست‌گذاری همایش، موضوع شبکه فروش، چالش‌ها و راهکارها به عنوان محور اصلی یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه انتخاب شد.

وی گفت: همان‌طور که مستحضر هستید، از نیمه دوم قرن بیستم، صنعت بیمه در کشورهای صنعتی رشد چشمگیری داشته و شبکه فروش، به‌ویژه در بخش بازاریابی خدمات، یکی از عوامل اصلی در توسعه و گسترش این صنعت است. در کشور ما نیز شبکه فروش و نمایندگی‌ها به عنوان عوامل کلیدی در عرضه خدمات بیمه به افراد و کسب‌وکارها مطرح هستند و باید به چالش‌های این بخش توجه ویژه‌ای شود.

دکتر جعفری ادامه داد: عملکرد نامناسب این بخش می‌تواند چالش‌های جدی برای صنعت بیمه و فرهنگ بیمه‌پذیری جامعه ایجاد کند. از این رو، در این همایش به شناسایی چالش‌های شبکه فروش پرداخته و در پی ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکلات هستیم. فراخوان یازدهمین همایش در مرداد ماه منتشر شد و در مهلت مقرر بیش از ۴۵ مقاله به دبیرخانه ارسال شد. از میان این مقالات، ۹ مقاله به عنوان مقالات برتر برای ارائه انتخاب شدند که پس از همایش به صورت ویدئوهای ضبط شده در کانال‌های اطلاع‌رسانی منتشر خواهند شد. همچنین، ۳ مقاله برای چاپ و ۳ مقاله به عنوان برترین مقالات معرفی خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری پنلی تخصصی با حضور اساتید و چهره‌های برجسته صنعت بیمه و بازاریابی خبر داد که در آن، موضوع تحول دیجیتال و تأثیر آن بر آینده شبکه فروش بررسی خواهد شد. دکتر جعفری در پایان سخنان خود با تقدیر از اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی همایش و تمامی افرادی که در برگزاری این رویداد همکاری داشتند، ابراز امیدواری کرد که این همایش به عنوان یک رویداد علمی ماندگار در ذهن شرکت‌کنندگان باقی بماند و به بهبود وضعیت شبکه فروش صنعت بیمه کمک کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.