• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
0

آتش‌بازی شاگردان قلعه‌نویی در دوبی؛ صدرنشینی ایران با طعم انتقام

  • کد خبر : 95765
  • 26 مهر 1403 - 7:37
آتش‌بازی شاگردان قلعه‌نویی در دوبی؛ صدرنشینی ایران با طعم انتقام

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه چهار بر یک تیم ملی قطر را مغلوب کرد تا انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه راشد شهر دوبی امارات میزبان تیم ملی قطر بود که در نهایت این دیدار با برتری درخشان چهار بر یک ایران به پایان رسید.

این دیدار قرار بود در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود، اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور ثالث منتقل شد. تیم ملی ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های ازبکستان، قطر، امارات، کره‌شمالی و قرقیزستان همگروه است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با برتری یک بر صفر مقابل قرقیزستان این مرحله از رقابت‌ها را آغاز کنند. تیم ایران در ادامه توانست امارات را نیز با همین نتیجه مغلوب کند و در نهایت هفته گذشته با تساوی بدون گل در خانه ازبکستان متوقف شد.

اما شرایط برای قهرمان ۲ دوره متوالی جام‌ملت‌های آسیا کاملا متفاوت بود. عنابی‌ها کارشان را با شکست ۳ بر یک در خانه مقابل امارات آغاز کردند، در ادامه نیز با تساوی ۲ بر ۲ مقابل کره‌شمالی متوقف شدند. شاگردان ماکز لوپز هفته گذشته اولین ۳ امتیازشان را با برتری ۳ بر یک مقابل قرقیزستان کسب کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.