• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
0

اولویت اصلی بیمه سینا توسعه نیروی انسانی است

  • کد خبر : 95299
  • 15 مهر 1403 - 14:42
اولویت اصلی بیمه سینا توسعه نیروی انسانی است

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا توسعه و تعالی همکاران را اولویت اول خود عنوان کرد و گفت: رسیدن به اهداف در گرو پرورش نیروی انسانی کارآزموده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ نیلوفر یادگاری ضمن تشریح برنامه‌های مختلف برای توسعه منابع انسانی در بیمه سینا اظهار داشت: به نظر من، وجه تمایز صنعت بیمه با سایر صنایع این است که در آن سرمایه انسانی حرف اول را می‌زند در حالی که ممکن است در برخی صنایع، ماشین آلات یا تجهیزات نقش مهمتری داشته باشند اما در مورد صنعت بیمه می‌توان گفت که سودآوری و رسیدن به اهداف در گرو پرورش و استفاده از نیروی انسانی کارآزموده و متخصص است .

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا در ادامه با بیان اینکه سرمایه انسانی در سالهای اخیر چنان پررنگ شده که از آن به عنوان شریک تجاری سازمان یاد می شود، بنابراین توسعه و تعالی همکاران برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد و تمامی برنامه‌های ما حول این محور تنظیم شده است.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر استانداردسازی فرایندها برای حضور در دوره تعالی و دریافت گواهینامه تعالی سازمانی (استاندارد ۳۴۰۰۰) بیمه سینا هستیم که برای رسیدن به این هدف، لازم است با استفاده از مدلهای علمی نظیر (SWOT) ابتدا به شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدها برسیم و سپس فرایندها و نگرشها را اصلاح کنیم.

یادگاری با اشاره به لزوم توجه به استعدادها و یافتن عوامل انگیزش شغلی بیان داشت: شناسایی، جذب و نگهداشت منابع انسانی و توجه به آموزشهای عمومی و تخصصی آنها در دستور کار ما قرار دارد اما در کنار آن باید عوامل انگیزشی مثل محیط کار، امنیت شغل، دستمزد و پاداش مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ارتقاء یابد.

وی همچنین به اهمیت موضوع مدیریت عملکرد سازمانی پرداخت و گفت: قرار است عملکرد همکاران در سازمان ارزیابی شده و به صورت کارنامه ماهانه در اختیار آنها قرار بگیرد، زیرا روند عملکرد همکاران مهمتر از تراز نمرات ایشان است و در خصوص تدوین و بازنگری شاخصها، دو دسته‌ شاخصهای کارایی و اثربخشی در نظر گرفته می‌شود که وزن و میزان اثرگذاری هر فرد را در رسیدن آن واحد به اهداف مشخص می‌کند.

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا در خصوص امکانات رفاهی همکاران نیز گفت: در ماههای گذشته تلاش ما بر این بود که امکانات رفاهی را در همه ابعاد شامل ورزش، سلامت، هدایای مناسبتی و مراکز اقامتی در حد مقدورات برای همکاران عزیز فراهم کنیم و برنامه‌های دیگری هم در دست اقدام است که به تدریج اعلام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای استانداردهای شغلی و مدلهای تعالی بتوانیم شایسته گزینی و جانشین پروری را در شرکت نهادینه کنیم./

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.