• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
0

سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد

  • کد خبر : 95073
  • 09 مهر 1403 - 11:41
سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد

​امکان استفاده از خدمت سفته الکترونیکی در سامانه «ست» بانک صادرات ایران فراهم شد و از این ابزار الکترونیک نیز می‌توان به عنوان ضامن برای دریافت تسهیلات بانک بهره ‌برد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تحقق اهداف تحول دیجیتال و ارائه ابزارها و محصولات نوآورانه با رویکرد ارتقاء ظرفیت‌های نظام بانکی و خدمات غیر حضوری، علاوه بر عملیاتی نمودن امکان توثیق دارایی‌هایی همچون سهام، صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، امکان صدور و ضمانت سفته الکترونیک در سامانه توثیق الکترونیکی دارایی«ست» برای دریافت تسهیلات بانکی را فراهم کرد.

مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات خرد از بانک صادرات ایران با توثیق انواع دارایی‌های خود در سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست»، به ضامن دیگری نیاز ندارند. سهام، اندوخته بیمه عمر و زندگی، واحدهای (یونیت) سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و سفته الکترونیک از جمله دارایی‌های قابل توثیق در سامانه «ست» بانک صادرات ایران تا به امروز هستند.

متقاضیان دریافت تسهیلات دارای کد سجام بورسی می‌توانند با مراجعه به تارنمای سامانه «ست» به نشانی set.bsi.ir از ارزش دارایی‌های راکد و سایر دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری خود استفاده کرده و بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها، نسبت به وثیقه‌گذاری آنها در فرآیند دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مدیریت بهینه ثروت، کاهش زمان وثیقه‌گذاری به صورت آنلاین، تنوع در ارائه وثایق، استفاده مناسب از دارایی‌های راکد و غیرمولد، امکان تغییر وثیقه، کاهش نیاز به مراجعه حضوری و آزادسازی بخشی از وثیقه متناسب با تعهدات رفع شده، از جمله مهمترین مزیت‌های سامانه توثیق الکترونیکی دارایی بانک صادرات ایران است.

​ 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.