• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
0

گسترش فرهنگ بیمه‌ای در مدارس کشور با حضور مدیران بیمه ایران

  • کد خبر : 94736
  • 02 مهر 1403 - 16:26
گسترش فرهنگ بیمه‌ای در مدارس کشور با حضور مدیران بیمه ایران

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران اعلام کرد: اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با رهنمودهای سرپرست محترم شرکت، مدیران کل استان‌های بیمه ایران به صورت سراسری در مدارس کشور حضور یافتند.

امیر رضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران ، هدف از این اقدام را توسعه وترویج فرهنگ بیمه‌ای در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: «آشنایی نسل جوان با بیمه و نقش آن در زندگی روزمره امری ضروری است که باید از ابتدا و از طریق آموزش در مدارس نهادینه شود.»
نعمت اللهی با بیان اینکه مدیران بیمه ایران در این رویداد به معرفی طرح‌های بیمه‌ای مناسب دانش‌آموزان، از جمله بیمه حوادث انفرادی پرداختند، این بیمه را یک خدمت ویژه برای حمایت از همه افراد در حوادث دانست.
معاون حقوقی  و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران با قدردانی از تلاش¬های تمامی فعالان نظام آموزشی کشور خاطر نشان کرد: «در این رویداد به پاس قدردانی از زحمات خادمان مدارس، بیمه ایران این عزیزان را تحت پوشش یک‌ساله بیمه حوادث انفرادی قرار داد. این اقدام در راستای تقویت امنیت و آرامش خاطر افرادی است که در خدمات‌رسانی به مدارس و دانش‌آموزان کشور نقش حیاتی ایفا می‌کنند.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.