• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

تمام برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌زگذاری‌ها در بانک دی برای تحقق اهداف رشد و برنامه تحول است

  • کد خبر : 93860
  • 07 شهریور 1403 - 10:56
تمام برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌زگذاری‌ها در بانک دی برای تحقق اهداف رشد و برنامه تحول است

سرپرست بانک دی در نشست هم‌اندیشی با رؤسای شعب تهران و البرز بر ضرورت آسیب‌شناسی و اصلاح مستمر فرایند برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و ارزیابی عملکرد شعب و ستاد بانک در چارچوب فرصت‌ها و محدودیت‌های واقع‌بینانه تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ اسماعیل جلیلی، سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک، در نشستی که با هدف هم‌اندیشی با رؤسای شعب تهران والبرز برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد و تلاش‌های همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف بانک گفت: نگاه واحدهای سیاست‌گذار در بانک برای هدف‌گذاری شاخص‌ها بر اساس مجموعه‌ای از فرصت‌ها، محدودیت‌ها، شرایط اقتصادی کشور و شرایط واقع‌بینانه نظام بانکی بوده است و باید کنترل‌های برنامه‌ای به گونه‌ای باشد که انحراف از اهداف و شاخص‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و اصلاح شود.

وی افزود: واحدهای مرتبط با برنامه‌ریزی در ستاد باید در هدف‌گذاری برای شعب، الزامات و پیش‌نیازهای تحقق هدف مانند منابع مورد نیاز، تجهیزات، نیروی انسانی مناسب و… را تأمین کنند تا سرعت شعب در مسیر اهداف شتاب بگیرد.

جلیلی با اشاره به اهمیت راهبردی شعب در جهش بانک به سوی سودآوری گفت: تمامی فعالیت‌های بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی، تأمین رضایت سهامداران و مشتریان آن است و شعب به عنوان پیشاهنگ حرکت بانک، نقش مؤثری در جذب منابع، درآمدزایی و کسب رضایتمندی ذی‌نفعان دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای افزایش انگیزه همکاران در شعب و ستاد دیده شده است، تصریح کرد: طراحی محصول رقابتی، بهبود خدمات و پشتیبانی شعب و تعامل مستمر مدیران با شعب برای شنیدن صدای همکاران و انتظارات آنان مهم‌ترین عامل پیش‌برنده شعب در مسیر جهش و ایجاد انگیزه است.

در ادامه این نشست همت‌الله حسین‌زاده، عضو هیأت مدیره بانک، یکی از اهداف این نشست را هم‌اندیشی در جهت ایجاد افق دید مشترک میان صف و ستاد دانست و تأکید کرد: تمامی اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ستادی به توانمندی همکاران شعب واقف هستند و تلاش دارند تا موانع موجود در مسیر تحقق اهداف شعب باعث کاهش انگیزه همکاران نشود.

وی ادامه داد: بانک دی موظف به خدمت‌رسانی باکیفیت به جامعه هدف است اما باید تمامی هدفگذاری‌ها و استراتژی‌های بانک در مرحله نخست در مسیر سودآوری و رشد بانک باشد.

حسین‌زاده در پایان با تأکید بر لزوم یکپارچگی فرایندی تمامی فعالیت‌ها ستادی با شعب گفت: سودآوری، فعالیت‌های توسعه‌ای و تأمین رضایت مشتریان از مهم‌ترین اولویت‌های امروز بانک دی است.

در ابتدای این نشست احمد قدس الهی، مدیر امور طرح و برنامه به ارائه گزارشی از عملکرد شعب در پنج ماهه نخست سال جاری در حوزه جذب منابع، تسهیلات اعطایی، مطالبات غیرجاری، فعالیت‌های ارزی و … پرداخت.

در ادامه این نشست جلیل بی‌نظیر، جواد افتخاری، بهزاد روشن و برخی از رؤسای شعب به بیان دیدگاه‌های خود درباره چگونگی تحقق اهداف بانک پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=93860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.