• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

7

کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود

  • کد خبر : 91322
  • 18 تیر 1403 - 18:24
کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود

با نزدیک شدن زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ری‌را، از شرکت‌های ایپکو و جتکو بازدید کرد.

با نزدیک شدن زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ری‌را، از شرکت‌های ایپکو و جتکو بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در حال حاضر مراحل تست و صحه گذاری محصول ری‌را به اتمام رسیده و مراحل تجاری‌سازی در حال انجام است و در همین راستا، علیمردان عظیمی با حضور در شرکت های تحقیقات موتور ایران‌خودرو (ایپکو) و جتکو در جریان آخرین مراحل کیفی سازی این خودرو در دو بخش موتور و شبکه برق و الکترونیک قرار گرفت. شرکت‌های ایپکو و جتکو، دو شرکت دانش بنیان در گروه صنعتی ایران خودرو هستند که با داشتن نیروهای جوان و متخصص، سهم قابل توجهی در طراحی و توسعه مجموعه‌های اصلی ری‌را بر عهده دارند.
عظیمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر کیفیت ری‌را اظهار کرد: محصولی که عنوان کراس‌اوور ملی ایران خودرو را دارد، باید در بهترین شرایط کیفی به مشتریان عرضه شود و شاخص‌های کیفیت این خودرو با دقت و حساسیت بالایی دنبال و رعایت می‌شود.
وی با اشاره به آمادگی شبکه خدمات پس از فروش محصول ری را، عنوان کرد: دارا بودن شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کشور، یکی از مزایای رقابتی برای این محصول به حساب می آید و در حال حاضر کارکنان شبکه در حال دریافت آموزش لازم برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان این محصول هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: فرآیند توسعه ری‌را به گونه‌ای دنبال شده که محصول دارای کم‌ترین ریسک کیفی باشد.
به گفته عظیمی، تامین قطعات ری‌را برعهده سازندگان داخلی دارای رده بالا است که این موضوع تضمینی برای ارایه خودروی باکیفیت به مشتریان به شمار می رود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=91322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.