• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

صنعت بیمه در جریان تکانه های اقتصادی کشور موفق عمل کرده است

  • کد خبر : 90400
  • 26 خرداد 1403 - 14:40
صنعت بیمه در جریان تکانه های اقتصادی کشور موفق عمل کرده است

به رغم تکانه های اقتصادی، متغیرهای معیشتی و شاخص های تورمی، صنعت بیمه کشور عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در گردهمایی مدیران شعب بیمه ایران با اشاره به این مطلب افزود: مولفه هایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه گری در همگانی سازی صنعت بیمه کشور، نقش بی بدیلی ایفا می کند.
رئیس کل بیمه مرکزی، درهم تنیدگی خدمات بیمه ای با نیاز مردم را نماد مردمی بودن یک صنعت دانست و اظهار داشت: مدیران متخصص و تصمیم ساز با بهره گیری از بدنه کارشناسی و شبکه فروش کارآمد، می توانند پرچم صنعت بیمه را بالاتر از صنایع دیگر به اهتزاز درآورند.
دکتر استادهاشمی، انسجام بخشی و همدلی را دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در نهادینه سازی مفاهیم بیمه ای در عمق جامعه به گونه ای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژه هایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت جایگاه شرکت بیمه ایران را از دو منظر مردمی و حاکمیتی، انکارناپذیر توصیف کرد و از مدیران این شرکت خواست تا برای حفظ و گسترش اعتبار آن بکوشند.
وی در همین راستا تصریح کرد: مراقبت مستمر از برند تجاری بیمه ایران در کنار تعامل سازنده با شرکت های بیمه ای دیگر باید این احساس را منتقل کند که تنها شرکت دولتی کشور نه تنها رقیب بزرگ آنان نیست بلکه شریک همگرا و قابل احترامی به شمار می آید.
دکتر علی استادهاشمی با اذعان به برخی کاستی های صنعت بیمه در فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: پرداخت سریع، فنی و منصفانه خسارت و جلب اعتماد زیاندیدگان یکی از ابزارهای جدی فرهنگسازی است که می تواند جامعه وفادار صنعت بیمه را گسترده تر کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان از آمادگی کامل نهادناظر صنعت بیمه برای همراهی و همگرایی با طرح های توسعه ای و افزایش ظرفیت خدمات الکترونیکی در کشور خبر داد و گفت: خدمت صادقانه به مردم برای جامعه بیمه گران، اصل نخست و هدف نهایی است و تجلی صنعت بیمه در زندگی آحاد جامعه، نقطه اساسی هدفگذاری ما به حساب می آید.

گفتنی است محمدرضا کشاورز _ مدیرعامل شرکت بیمه ایران _ و محسن پورکیانی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ در سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران استانی،  نسبت به ضرورت همدلی بیشتر بین ارکان صنعت بیمه تاکید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.