• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

7

بیمه تعاون تندیس نقره ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد

  • کد خبر : 90242
  • 22 خرداد 1403 - 16:13
بیمه تعاون تندیس نقره ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد

بیمه تعاون در بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان از بین ۲۸۰ شرکت، موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در مراسم بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ببمه تعاون موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
در این دوره، ۳۶ شرکت موفق به دریافت جایزه شدند. این جوایز شامل: ۹ تندیس طلا، ۹ تندیس نقره، ۲ تندیس برنز و ۱۶ بنگاه گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.
بیمه تعاون از صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. این افتخار نشان دهنده تلاش های بی وقفه این شرکت در رعایت حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها است.
بیش از این، بیمه تعاون در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ موفق به دریافت دو گواهینامه شده بود و امسال تنها شرکت بیمه ای بود که توانست براساس عملکرد سال ۱۴۰۱ تندیس نقره‌ایی دریافت کند.
همچنین در این دوره، میزان رضایت مشتریان مجددا توسط شرکت دانش بنیان مورد سنجش و بررسی قرار گرفته است. این اقدام بیانگر، توجه ویژه بیمه تعاون به نظرات و بازخوردهای مشتریان و تلاش برای بهبود مستمر خدمات است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.