• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

7

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

  • کد خبر : 89150
  • 28 اردیبهشت 1403 - 9:46
رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

بهره مندی از فرآیند های ارتباطی عصردیجیتال، رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز برای انعکاس واقعیت هاست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر به روز شدن دانش ارتباطات در سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها می بایست در مسیر همگام شدن با فنآوری های ارتباطی  و بکارگیری آنها در پی  ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبان بالفعل و بالقوه خود  باشند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تصریح قرار گرفتن روابط عمومی در مراجع تصمیم گیر سازمان ها، اظهار داشت: امروز نقش روابط عمومی ها در فرایند تصمیم گیری های هدفمند به عنوان یکی از شاخص های مدیریتی در بسیاری از سازمان های پیشرو مورد پذیرش قرار گرفته است.

مسعود بادین، با اشاره به ضرورت برنامه ریزی  های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت تحقق اهداف ، بیان داشت: روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی سنجیده و دقیق ، فرصت های رسانه ای را در جهت تحقق اهداف سازمانی بکار گیرند.

مدیر عامل بیمه آسیا،  با تاکید بر عملکرد روابط عمومی در حوزه اقتصادی، گفت:  روابط عمومی های شرکت های بیمه می بایست  با استفاده از رصد شاخص های کمی و کیفی  اقتصادی، درجهت گیری ارتباطی سهامداران، نمایندگان، بیمه گذاران و کارکنان نقش آفرینی کنند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ، تبیین و تحقق  شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را نتیجه شفاف سازی و انعکاس واقعیات عملکرد شرکت دانست  که  گام های بسیار خوبی در این خصوص برداشته شده است.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان با آرزوی تداوم موفقیت های بیمه آسیا، اظهار داشت: روز ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی  همکاران پر تلاشم در صنعت بیمه کشور به ویژه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی  که با همدلی،همراهی و همگامی در تحقق  اهداف این صنعت تاثیر گذار  اهتمام می ورزند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای یکایکشان توفیق، سربلندی و موفقیت روزافزون در تمامی مراحل زندگی آرزومندم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.