• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

11

بانک مسکن موفق به دریافت دو گواهینامه بین المللی شد

  • کد خبر : 86011
  • 07 اسفند 1402 - 19:57
بانک مسکن موفق به دریافت دو گواهینامه بین المللی شد

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن همسو با رویکرد خود مبنی بر بهبود مستمر رضایت مشتریان موفق شد به عنوان اولین شرکت صرافی کشور با تائید شرکت «SGS» سوئیس دو گواهینامه بین المللی ایزو دریافت کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا، این شرکت در بهمن ماه سال جاری توانست به عنوان اولین شرکت صرافی کشور با تائید شرکت SGS سوئیس، گواهینامه ISO10002:2018 (سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی و رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO10004:2018 (سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) را دریافت کند. فرصت‌های استفاده از سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان ( ISO 10004:2018) یکی از عناصر اصلی موفقیت هر سازمانی ، رضایت مشتری از سازمان و محصولات و خدمات آن است. بنابراین لازم است نظارت و سنجش رضایت مشتری انجام شود .
سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان، دستورالعمل‌هایی را برای تعریف و اجرای فرایندها به منظور نظارت و سنجش رضایت مشتری ارائه می دهد. با کمک گرفتن از این استاندارد، اطلاعات به دست آمده از اندازه‌گیری رضایت مشتری می‌تواند به شناسایی فرصت‌های بهبود استراتژی‌های سازمان ، محصولات، خدمات و فرایندهای داخلی کمک کند و در نهایت چنین پیشرفت‌هایی می‌تواند منجر به تقویت اعتماد مشتری شود. مزایای اجرای سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات (ISO 10002:2018 ) روند رسیدگی به شکایات مرتبط با محصول یا خدمات یک شرکت نیز یکی از مهم‌ترین فرایند‌های سازمانی است .

بدین منظور مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه، بهره برداری، نگهداری و بهبود این اصل در قالب یک استاندارد جهانی توسط ایزو در سند مکتوب ISO10002 تعریف شده است که آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۸ در اختیار عموم قرار گرفت. این سند صرف نظر از نوع محصول ، خدمات یا اندازه آنها در یک سازمان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین هر سازمانی با هر دامنه کاری و اندازه‌ای به منظور کاهش شکایت مشتری و کمک به افزایش رضایت مشتری می‌تواند این استاندارد را پیاده سازی کند . نکته قابل توجه در این استاندارد این است که جدا از مشتریان، سایر ذینفعان از جمله: تأمین‌کنندگان، انجمن‌های صنفی، سازمان‌های دولتی مرتبط، کارکنان، سهامداران و … می‌توانند تحت تاثیر فرآیند طرح‌ریزی شده به منظور رسیدگی به شکایات قرار گیرند. به همین دلیل پیاده سازی این سیستم در یک سازمان می‎تواند روابط سازمان با همه ذینفعان را پشتیبانی نموده و موجب خلق ارزش در سازمان شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=86011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.