• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی حضور فعال پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی صنایع/بازدید رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر از غرفه بانک اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان «روابط عمومی برتر» انتخاب شد هنر روابط‌عمومی و دانش تخصصی لازمه دفاع از دستاوردهای اقتصادی است هشت راهبرد بانک صادرات ایران برای توسعه و توانمندسازی صنعت اعلام شد اقدامات بانک پاسارگاد بعد از سیل سیستان و بلوچستان؛ تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان چهره دوگانه روابط عمومی ؛ منشاء قدرت و ضعف سازمان سرمایۀ ۱۰ هزار میلیارد ریالی بیمه سرمد با رشد ۴۸ درصد تأیید و به ثبت رسید اهدای جوایز مسابقه عمر آفرین‌ساز بیمه نوین تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴

2

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر

  • کد خبر : 82947
  • 10 دی 1402 - 10:50
در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد.
باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد.
این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است.
شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود.
در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمه‌نامه کسب کرده بودند تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.