• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

استفاده از فناوری‌های نوین، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

  • کد خبر : 81730
  • 15 آذر 1402 - 16:04
استفاده از فناوری‌های نوین، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری در حاشیه همایش بیمه و توسعه که به مناسبت روز بیمه با شعار «تکافل، حکمرانی، فناوری های نوین» و رویکرد تکامل زیست بوم صنعت بیمه برگزار شد، با تاکید بر این که شعار این همایش با نگاهی آینده پژوهانه و با رویکرد جلب توجه محققان و پژوهشگران به روند های جدید صنعت بیمه انتخاب شده است، افزود استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت بیمه، دیگر یک ایده لوکس و تزئینی نیست، بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

مصطفی نیکوگفتار گفت: شرکت‌های بیمه‌ای که از سرعت پیشرفت فناوری عقب بمانند، نمی‌توانند ارتباط موثری با نسل Z برقرار کنند و چنین شرکت هایی، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهند داد و در نتیجه بیمه گران چاره ای جز ورود به عرصه های نوین بیمه گری ندارند.

وی افزود: در صنعت بیمه کشورمان، خوشبختانه چند سالی است این گفتمان برقرار شده و استفاده از فناوری نه تنها در فروش بیمه نامه بلکه در ارائه خدمات پس از فروش و زنجیره تامین در حال عملیاتی شدن است و شرکت بیمه آسماری نیز در همین زمینه مطالعات گسترده و اقدامات قابل توجهی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان ساکن و کسب و کار های مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام داده است که پس از نهایی شدن در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری همچنین با بیان این که ارزیابی ها نشان می دهد مشتریان از عملکرد این شرکت رضایت دارند، گفت: با ایجاد مزیت های رقابتی جدید و نیز به روزرسانی روش های فروش و خدمات پس از فروش، بدون شک این میزان رضایت مشتریان از شرکت، افزایش نیز خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.