• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

مقاله بیمه البرز مقاله برتر سی امین همایش ملی بیمه و توسعه

  • کد خبر : 81653
  • 14 آذر 1402 - 19:19
مقاله بیمه البرز مقاله برتر سی امین همایش ملی بیمه و توسعه

مقاله “واکاوی مولفه های بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین المللی صنعت بیمه” به نویسندگی سه تن از کارکنان شرکت بیمه البرز به عنوان مقاله برتر سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه برگزیده شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امورر بین الملل بیمه البرز، مقاله “واکاوی مولفه های بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین المللی صنعت بیمه” نوشته سید محمد رضا مطلبی کیا، کارشناس صدور درمان، کیومرث رزمگیر، رییس مجتمع خدمات بیمه ای شیخ بهایی و محمد حسین رحمتی، کارشناس خسارت شرکت بیمه البرز از طرف هیات داوران سی امین همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان مقاله برتر، انتخاب و از نویسندگان آن در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی و رییس پژوهشکده بیمه قدردانی شد.

این گزارش حاکی است، سید محمد رضا مطلبی، یکی از نویسندگان این مقاله در پنل تخصص همایش بیمه و توسعه در تشریح مقاله منتخب بیمه البرز، گفت: صنعت بیمه در بخش خدمات قرار دارد و بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری به‌منظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار می‌باشد. این مطالعه با هدف واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین‌المللی صنعت بیمه انجام شد. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کیفی با رویکرد اکتشافی است. ابزار گردآوری داده­ها، مصاحبه نیمه ساختار یافته و روش تجزیه‌وتحلیل داده­ها، تحلیل مضمون است. جامعه آماری شامل خبرگان صنعت بیمه (مدیران و معاونان) هستند که حداقل دارای ۱۰ سال سابقه کار باشند. نمونه‌گیری به روش هدفمند و گلوله برفی انجام شد. لذا تعداد ۱۰ نفر به‌عنوان حجم نمونه انتخاب شدند با توجه به نتایج، پنج تم اصلی، ۱۲ تم فرعی و ۴۲ شاخص از تحلیل مصاحبه­ ها به دست آمد. تم ­های اصلی عبارتند از: ایجاد نوآوری، ایجاد دانش بیمه، نگرش بین‌المللی به بیمه، توسعه فرهنگ بیمه در سطح بین‌المللی و مشتری مداری. بنابراین توسط این عوامل می­توان به توسعه بین‌المللی صنعت بیمه کمک کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.