• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

تاکید عضو هیات عامل بانک ملی ایران بر پرداخت به موقع تسهیلات نهضت ملی مسکن در سفر به استان سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 81172
  • 07 آذر 1402 - 16:49
تاکید عضو هیات عامل بانک ملی ایران بر پرداخت به موقع تسهیلات نهضت ملی مسکن در سفر به استان سیستان و بلوچستان

نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان با محمد کرمی استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،در این نشست که با حضور عباسعلی کیخوایی رئیس اداره امور شعب سیستان و بلوچستان برگزار شد،شرایط و روند اعطای تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهبازی در این دیدار گفت: پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از اولویت‌های نخست بانک ملی ایران است.

 وی افزود:بانک ملی ایران آماده است تا با هدف کمک به تحقق اهداف دولت محترم در راستای ساخت مسکن و رفاه حال مردم،تسهیلات مورد نظر را به موقع و در اسرع وقت پرداخت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و عملکرد بانک ملی ایران در این استان، بر تسریع هر چه بیشتر روند اعطای تسهیلات حمایتی به ویژه تسهیلات نهضت ملی مسکن،تاکید کرد.

عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران در این سفر همچنین در «نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و موانع موجود در بخش نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان» حضور یافت.

در این نشست که با حضور مدیران استانی از دستگاه های مختلف برگزار شد،شرایط اجرایی نهضت ملی مسکن جهت هماهنگی میان این دستگاه ها در استان سیستان و بلوچستان، مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اعتباری بانک ملی ایران در این نشست نیز بر آمادگی این بانک جهت اعطای تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن و سرعت بخشی به ساخت مسکن در این استان،تاکید کرد.

نصرت اله شهبازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان با مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای این استان نیز به منظور گسترش همکاری ها و تعاملات،دیدار و گفت و گو کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.