• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

عظیمی: ارتقای رضایتمندی مشتری پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو است

  • کد خبر : 80799
  • 01 آذر 1402 - 6:49
عظیمی: ارتقای رضایتمندی مشتری پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو است

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معارفه شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- عصر امروز (سه شنبه ۳۰ آبان) اردشیر امینی در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به سوابق امینی در مجموعه های مختلف و تخصص وی در حیطه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، گفت: بارزترین ویژگی امینی پاکدستی و سلامت اوست. برنامه تحولی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش کلید خورده و سهم این گروه صنعتی در بازار فروش محصولات و به خصوص خدمات پس از فروش باید بیش از پیش توسعه پیدا کند.
علیمردان عظیمی با اشاره به این که حجم کار و فعالیت در ایران خودرو به قدری بالاست که نیاز به حضور یک قائم مقام در این بخش احساس می شد، خواستار اجرای برنامه های تحولی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شد و ادامه داد: اولین گام تحول، ارتقای رضایتمندی مشتری است؛ چرا که پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو، در جلب رضایت مشتریان تبلور می یابد.
وی با تصریح این نکته که در خدمات پس از فروش، مشتری نباید فکر کند که ما پس از فروش محصول، کار خود را تمام شده می دانیم، افزود: ایران خودرو در خدمات پس از فروش خود را کنار مشتری می داند. وقتی مشکلی برای یکی از مشتریان محصولات ما پیش می آید، خدمت به او و تلاش برای رفع مشکل فرصت بزرگی است که جایگاه بسیار بالایی از نظر ما دارد.
به گفته عظیمی، پرسنل و مدیران ایران خودرو در حوزه ارتباط با مشتریان نیز باید روحیه خادمانه داشته باشند و خود را در کنار مشتری و خدمتگزار آن ها بدانند.
در این مراسم، اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیز در سخنانی به متنوع بودن و متعدد بودن زمینه های کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: جلوگیری از موازی کاری در بخش های مرتبط از اهداف جدی در این زمینه خواهد بود. اجرای دقیق و صحیح ماموریت های بخش فروش و خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقای ذهنیت مشتریان از این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.