• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

8

قدردان زحمات کارکنان بانک سینا هستم

  • کد خبر : 8027
  • 07 بهمن 1399 - 12:04
قدردان زحمات کارکنان بانک سینا هستم

مدیرعامل بانک سینا که با هدف آگاهی از آخرین وضعیت عملکردی شعب به استان گیلان سفر کرده بود از تلاشها و مساعی کارکنان بانک در جهت تحقق اهداف قدردانی کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک سینا ، دکتر ایمانی با بیان آنکه در شرایط سخت شیوع کرونا که متاسفانه بسیاری از کسب و کارها با چالش‌های متعددی روبرو هستند، افزود: کارکنان شبکه بانکی به ویژه بانک سینا فداکارانه و شجاعانه در شعب حضور یافتند و در راه کمک به هموطنان آسیب دیده از هیچ خدمتی دریغ نورزیدند و من قدردان زحمات این عزیزان هستم.
وی با بیان آنکه مشکلات و چالش ها نمی تواند مانعی جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز باشد، گفت: تجربه ماه های گذشته و اقدامات بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده با اجرای طرح های قرض الحسنه نشان داد که از رهگذر همدلی، اتحاد و تلاش کارکنان می توان به اهداف دست یافت و زمینه رضایتمندی مشتریان عزیز را فراهم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش در جهت روانسازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیر حضوری که یکی از ضروریات و بایسته های امروز است، تلاش خواهد کرد.
دکتر ایمانی ضرورت پاسخگویی مطلوب و بهینه به مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال را یادآور شد و گفت: در فرصت محدود باقی مانده از سال، لازم است همکاران به موضوعاتی که با اهداف فاصله دارند، توجه جدی تری داشته و سودآوری شعب را با پیگیری و وصول مطالبات، توسعه خدمات غیرمشاع و صدور ضمانت نامه ها سرعت ببخشند.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و معاونین مهندسی و پشتیبانی و سرمایه های انسانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه گیلان از شعب رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لوشان و بندر انزلی بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، عملکرد این شعب را مورد بررسی قرار دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.