• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

بانک شهر درک درستی از نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری دیجیتال دارد

  • کد خبر : 79953
  • 16 آبان 1402 - 12:54
بانک شهر درک درستی از نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری دیجیتال دارد

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در حوزه های مختلف بانکی و استقبال اقشار مختلف از سرویس های این بانک، گفت: بانک شهر درک درستی از نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری الکترونیک دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، محمدرضا مانی‌یکتا با حضور درغرفه بانک شهر در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و بازدید از آخرین دستاوردهای این بانک، گفت: امروزه شبکه بانکی کشور دارد دوره گذار کامل از بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال را تجربه می‌کند.
مانی یکتا افزود: در این دوره موضوعی که حائز اهیمیت می باشد، این است که اگر هم راستا با نیازمندی های شکل گرفته؛ توانمندی‌های خود را گسترش ندهیم از فضای بازار و ارائه خدمت عقب خواهیم افتاد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بانک شهر به درستی توانسته است نیازهای شهروندان را در حوزه بانکداری دیجیتال شناسایی کند، عنوان کرد: این بانک از نظر الزامات بانک مرکزی و توجه به دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی در این حوزه نیز جزو بانک های پیشرو است.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: بانک شهر به عنوان یک بانکی که سرمایه اجتماعی عظیمی دارد انتظارات از او بسیار زیاد است. بانکی که توانسته رضایتمندی شهروندان را در ارائه خدمات به آنان کسب کرده و محبوبیت خود را روز به روز افزایش دهد قطعا می بایست بیش از پیش خدمات متمایزتری را ارائه دهد.
مانی یکتا گفت: با توجه به ارتباط گسترده‌ای که بانک شهر با شهرداری‌ها دارد، فضاهای ارائه خدمت بسیار حساسی را در اختیار گرفته است که امیدواریم بتواند در آینده نزدیک اخباری خوش از دستاوردهای آن در شبکه بانکی شاهد باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.