• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند

2

ایجاد تحول نیازمند توجه به سرمایه های انسانی است

  • کد خبر : 76112
  • 05 شهریور 1402 - 14:18
ایجاد تحول نیازمند توجه به سرمایه های انسانی است

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب، شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی گزارش برنامه عملیاتی شرکت و داشبورد ارزیابی عملکرد مدیران، برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایه های انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایه های انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد.

وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریت ها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجه ای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد. به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخص های تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری می تواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژه ای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف کلان صنعت بیمه، خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.