• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

  • کد خبر : 75318
  • 24 مرداد 1402 - 11:54
هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.
وی از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو هم‌سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.
پورمجیب با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف ۵۹ پروژه بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارش های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی پروژه های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به رویکردهای نظام مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو، از تعریف ۳۴ پروژه بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کیفیت مسیری پیوسته و از تاکیدات اصلی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو‌ در راستای جلب رضایت مشتری است و ما تمام‌ توانمان را به کار گرفته ایم‌ تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش پس از تحویل خودرو را به حداقل ممکن کاهش  دهیم.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.