• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

موفقیت شرکت ملی مس در دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی/کسب تندیس برنزین ایمن ترین خودرو ساخت داخل در آستانه ورود به بازار/ عرضه ۱۰ هزار دستگاه ری را در سال جاری تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری به شرکت آلومینای ایران‌ اعطا شد درخشش پارس زیگورات در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی آغاز شمارش معکوس برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه البرز قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد حضور در بازار رقابت و جذب منابع ارزان قیمت، عامل موفقیت بانک ایران زمین است بانک پارسیان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان اعلام فروش ۷۰ هزار میلیارد ریالی بیمه کوثر

4

استقبال کم سابقه سهامداران بیمه دی از گزارش عملکرد سه ماهه در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت/ آینده درخشان در انتظار بیمه دی

  • کد خبر : 73928
  • 30 تیر 1402 - 12:30
استقبال کم سابقه سهامداران بیمه دی از گزارش عملکرد سه ماهه در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت/ آینده درخشان در انتظار بیمه دی

گزارش عملکرد سه ماهه بیمه دی در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام با استقبال و حمایت کم سابقه سهامداران  شرکت مواجه شد تا آینده ای درخشان را برای بیمه دی متصور سازد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره اینکه آینده درخشانی در انتظار بیمه دی است، درباره برنامه های سال آینده شرکت متبوعش گفت: افزایش سهم از بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تکریم مشتریان، تحول دیجیتال، توجه به سلامت الکترونیک، افزایش کارایی و بهره وری و  توسعه فرهنگ بیمه از طریق تبلیغات از جمله اهداف بیمه دی در سال آینده خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر توانمندسازی و توجه به شبکه فروش افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای نمایندگان، بسته حمایتی از شبکه فروش تصویب شده که در آن مواردی از جمله پرداخت وام، سهام ترجیحی و تخفیفات صدور بیمه نامه برای نمایندگان دیده شده است.
وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی همه ذینفعان به ویژه سهامداران به عنوان مهمترین رکن موفقیت شرکت، از اختصاص داشبورد برای پایش عملکرد شعب سخن گفت و در خصوص اقدام برای پرداخت های عملکردی هدفمند ابراز امیدواری کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.