• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

3

عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو

  • کد خبر : 72835
  • 14 تیر 1402 - 17:21
عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز،‌ ‌‌حسین کاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ایران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۱ محصول، با استقبال بالای متقاضیان روبرو شد.

او ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح حساسیت شرایط و اهمیت حفظ ثبات ایجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ریز‌ی‌ لازم را در مدیریت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه تولید خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واریز وجه را از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود یکصد هزار متقاضی مشارکت‌کننده برای۶ محصول عرضه شده،‌ طی ۷ مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سیستم فروش اقدام کرده‌اند.

او تاکید کرد: همانگونه که از شرایط بازار برآورد می‌گردد، نتیجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قیمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خرید، رضایتمندی متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.

 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه تولید در فرآیند گروه خودروسازی سایپا کاملا مشهود است.   

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.