• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

  • کد خبر : 70354
  • 06 خرداد 1402 - 14:00
برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

نشست تخصصی آموزش در صنعت بیمه با حضور مدیران آموزش شرکت‌های بیمه‌ای و مشاور امور آموزشی دبیر کل سندیکای بیمه گران به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این نشست تخصصی که در ادامه سلسله نشست‌های کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران بود، با حضور محمود اسعد سامانی مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران، مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران، مجتبی لشکربلوکی مدرس حوزه استراتژی و همچنین مدیران آموزش شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

در این نشست که بر محور اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه بود، متخصصان و استادان برجسته در زمینه بیمه، به معرفی مفاهیم و رویکردهای جدید پرداختند و مواردی از جمله معرفی تکنولوژی های جدید و نوآوری‌های دیجیتالی در صنعت بیمه، معرفی فرآیندهای جدید دیجیتالی و رویکردهای مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها، بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر تجربه مشتری و رویکردهای مدیریت مشتری و همچچنین چالش‌ها و فرصت‌های به وجود آمده به دلیل تحول، تحلیل و بررسی شدند.

در ابتدای این نشست، احد رضایان، مدیر آموزش بیمه ملت با اشاره به ضرورت تغییر رویکردها و روش‌های آموزش در صنعت بیمه و توسعه ادبیات یادگیری و یادگیری گروهی، ابراز کرد: آموزش مهم‌ترین پیشران صنعت است که می‌تواند مزیت رقابتی و نقطه تمایز ایجاد کند.

در ادامه مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران با اشاره به پیشرفت روز افزون فناوری و تحولات دیجیتالی، گفت: شرکت‌های بیمه باید برای ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، از راهکارهای مختلف استفاده کنند و البته کلیدی‌ترین نکته در بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، یافتن روش‌هایی است که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات بیمه‌ای شرکت شوند.

بختیاری افزود: با توجه به اینکه مشتریان در بیمه‌های دیجیتالی بیشتر به خدمات آنلاین نیاز دارند، شرکت‌های بیمه باید برای بهبود تجربه مشتری، خدمات آنلاین خود را به روز کرده و بهترین خدمات بیمه‌ای را ارائه دهند.

مجتبی لشکربلوکی مدرس شناخته شده حوزه استراتژی نیز به یادگیری مهارت‌های نرم مانند حل مسئله و تصمیم‌گیری، توانایی مذاکره، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، توانایی ارتباط شفاهی و کتبی تاکید کرد و به بررسی دو پیشنهاد مهم در زمینه تغییرات جدی در سرفصل‌های آموزشی و همچنین توسعه آموزش کلینیکی پرداخت.

اسعد سامانی، مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز به بازخوانی گزارشات جلسات قبل پرداخت و با هماهنگی تمام مدیران اهداف جلسات آتی را مشخص کرد.

در پایان این نشست که به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای توسط بیمه ملت برگزار شد، مدیران آموزش شرکت‌های بیمه، راهکارها و نقطه نظرات خود را برای توسعه آموزش در سطح صنعت بیمه مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.