• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

بازدید مدیرکل حوزه مدیریت بیمه سرمد از مدیریت روابط عمومی، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 69761
  • 27 اردیبهشت 1402 - 22:09
بازدید مدیرکل حوزه مدیریت بیمه سرمد از مدیریت روابط عمومی، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل حوزه مدیریت بیمه سرمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در مدیریت روابط عمومی این شرکت ضمن بازدید از روند فعالیتها، با کارکنان این مدیریت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، کمال زارعی، با تبریک  فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه، اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها و سازمان‌ها را یادآوری کرد و افزود: امروزه نقش روابط عمومی در سازمان‌های پیشرو و موفق بر هیچکس پوشیده نیست و حوزه روابط عمومی، با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی و با بهره‌گیری از نتایج مشاهدات، به مدیریت افکار عمومی می‌پردازد.

وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی می‌تواند از واقعیت هم مهمتر باشد، تصریح کرد: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه می‌سازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژه‌ای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مبدا و کانون همه تحولات در سازمانهاست و باید پیشران حوزه‌های دیگر باشد.

 زارعی اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایت‌های سهامداران خود بدهیم.

در پایان این دیدار زارعی با اهدای هدیه از کارکنان مدیریت روابط عمومی سرمد قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.