• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

ذوقی روابط عمومی چشم تیزبین روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است

  • کد خبر : 69737
  • 27 اردیبهشت 1402 - 20:54
ذوقی روابط عمومی چشم تیزبین روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است

مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی، مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان، برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد، مشروط به آن که، نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثر گذار دارد.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌ گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه ایزد منان، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.