• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

در نشست مدیران بیمه سرمد تأکیدشد؛ ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان

  • کد خبر : 69518
  • 25 اردیبهشت 1402 - 6:12
در نشست مدیران بیمه سرمد تأکیدشد؛ ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان

راهکارهای ارائه خدمات باکیفیت به بیمه شدگان بانک صادرات ایران،درنشست مشترک مدیران ستادی و شعب‌استانی بیمه سرمد بصورت ویدئوکنفرانس مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سرمد،سید محمدمهدی بهشتی نژاد،دراین جلسه به تعاملات مشترک بیمه سرمد و بانک صادرات اشاره کردوگفت:خوشبختانه ارتباطات گسترده بین بانک صادرات و بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و باتلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمات رسانی را ازمیان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ،خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه شدگان بانک صادرات گفت:پرداخت به موقع خسارت ها،ثبت به موقع اطلاعات بیمه شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد،مولفه های بالابردن رضایتمندی بیمه شدگان است و باید درحداقل زمان ممکن انجام شود و درصورت نیازبه اصلاح ساختارهای موجود،با انجام بازنگری فرایندهای موجود ،در جهت رضایتمندی بیمه شدگان حرکت کنیم.بهشتی نژاد درپایان اظهارداشت:مهمترین وظیفه و رسالت مدیران استانی و ستادی،حفظ حقوق مشریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت درراستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.در ادامه این نشست،مدیران ستادی بیمه سرمد به بیان اقدامات انجام شده در خصوص بروز شدن پرداختی به مراکز درمانی،اصلاح فرایندهای اداری پرداخت خسارت ها،به منظور افزایش سرعت و دقت بیشتر در انجام خدمات پرداختند.رؤسای شعب استانی که بصورت برخط در این نشست حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش‌ عملکرد خود در جهت تعامل با کانون بازنشستگان و مدیران استانی بانک صادرات به تبادل نظر پرداختند و ارائه ابتکارات نوین، استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول دیجیتال در شرکت را راهگشا دانسته و حرکت در مسیر اصلاح فرایند را تسریع در امور مذکور دانستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.