• امروز : پنج شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

7

اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است

  • کد خبر : 6914
  • 21 دی 1399 - 12:29
اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است

محمد حسین مس فروش معاون مدیریت امور شعب استان ها طی سفر به استان گلستان با هدف دیدار با همکاران و ابلاغ پیام مدیریت امور شعب استان ها با روسای شعب و همکاران این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی: مس فروش معاون امور شعب استان ها طی سفر به استان گلستان از شعب استان بازدید و پس از ابلاغ پیام حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها به دیدار و گفتگو با همکاران مستقر در شعب پرداخت و اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای ضرورت است.

مس فروش افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در ٩ ماهه سال جاری و با عنایت به اهمیت سلامت کارکنان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران و حفظ سلامت آنها به تبیین اهداف طرح های جاری بانک از جمله طرح انگیزشی جذب منابع (برنامه ١٠٠ روزه پایانی بانک در سال ٩٩) و دوره سوم طرح توسعه خدمات بانکداری الکترونیک توسط گروه پیشاهنگ و همچنین طرح افزایش درآمدهای کارمزدی غیر مشاع بانک در بخش خدمات پرداخته و راهنمایی لازم در خصوص دقت در افتتاح حساب و احراز هویت کامل مشتری نمودند و با توجه به حساسیت درگاه های پرداخت تأکیدات لازم در مورد چگونگی اختصاص درگاههای IPG به همکاران دادند.

در ادامه این بازدید معاون امور شعب استان ها به بررسی عملکرد شعب در بخش های مختلف پرداخت و در خصوص چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات مطابق سیاست های اعتباری سال ٩٩، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق، تشکیل به موقع کارگروه های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی، رعایت سلسله مراتب اداری و نظم اداری نیز راهنمایی لازم به کارکنان شعب ارائه کردند

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.