• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

10

اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با سخنرانی مدیرعامل بیمه تعاون

  • کد خبر : 68694
  • 13 اردیبهشت 1402 - 10:12
اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با سخنرانی مدیرعامل بیمه تعاون

اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با سخنرانی مدیرعامل بیمه تعاون برگزار می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
در این کنفرانس، دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون؛ دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه ما؛ مهندس طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی و دکتر سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به ارائه سخنرانی می پردازند.
پروفسور حسین وظیفه دوست، استاد تمام دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات؛ پرویز درگی، مدیرعامل مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان؛ مصطفی شریعتی، مربی رشد توسعه فردی و حسین روحی نیز از دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.
همچنین «فرصت ها و چالش های جذب و نگهداری شبکه فروش در بازاریابی بیمه؛ تکنیک های توسعه شبکه فروش در بازاریابی بیمه؛ جایگاه مهارت های الکترونیک در بازاریابی بیمه؛ چالش های رشد و توسعه فرهنگی شبکه فروش در بازاریابی بیمه» محورهای این کنفرانس را تشکیل می دهند.
گفتنی است کنفرانس ملی بازاریابی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت حضوری و پخش زنده در محل سالن فردوسی هتل پردیسان واقع در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.