• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

3

سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون

  • کد خبر : 68609
  • 12 اردیبهشت 1402 - 9:31
سه نماینده منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون

نمایندگان منتخب بیمه های زندگی بیمه تعاون در فروردین ماه معرفی شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، برترین نمایندگان و اعضای سازمان فروش بیمه های زندگی بیمه تعاون در فروردین ماه معرفی شدند.
بر این اساس، سهم استان کرمانشاه از نمایندگان برتر نیز دو نماینده بوده و نماینده سوم نیز از استان سمنان به عنوان منتخب شناخته شده است.
طاهره فرخی کاکاوندی و زینب قزوینیه دو بانویی بودند که از استان کرمانشاه موفق شدند تا عنوان اول و دوم نماینده برتر بیمه های زندگی را به خود اختصاص دهند.
همچنین لیلا صالحی هیکویی دیگر بانویی بود که در جایگاه سوم برترین نمایندگان فروش بیمه های زندگی موفق به اخذ رتبه شد؛ او از استان سمنان موفق به دریافت این رتبه شده است.

گفتنی است همواره نمایندگان فروش تأثیر به سزایی در توسعه بازار محصول و نیز فرهنگسازی بهره مندی از محصول دارد و بر طبق پژوهشی که «روسندو ربوس» و «مارتین داویلا» در سال ۲۰۱۵ انجام داده اند، مشتری گرایی فروشنده بر عملکرد نیروی فروش تأثیر مثبت و معنادر داشته و فروشنده، نقش میانجی را در دستیابی به گرایش مناسب در بازار ایفا می کند.
از دیگر سو انتخاب سه نماینده برتر فروش از بین بانوان را می توان مطابق با پژوهش مجیدی قهرودی در سال ۱۳۹۱ تحلیل کرد که طبق بررسی او، فروشندگان زن به دلیل برخورداری از هوش هیجانی، روحیه انعطاف پذیر و مسئولیت پذیری بیشتر، می توانند قدرت کنترل و مدیریت بیشتری در رفع تعارضات و ابهام نقش داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.