• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

تکریم مشتری یکی از اولویت‌های موسسه است

  • کد خبر : 67336
  • 16 فروردین 1402 - 12:38
تکریم مشتری یکی از اولویت‌های موسسه است

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در دیدار نوروزی که با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین مدیران و روسای ادارات و مناطق و حوزه ها برگزار شد ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رمضان به آثار و برکات این ماه عظیم پرداخت و اظهار داشتند که از فیوضات و برکات این ماه بهره مند شوید و در شبهای عظیمی که در این ماه وجود دارد مقدرات یک سال خود را به خوبی تقدیر نمایید.

 ایشان ضمن تشریح برنامه‌های سال۱۴۰۲ تصریح کرد در این سال اهدافی برای موسسه توسط هیئت مدیره تعیین شده است که امیدواریم با همت و تلاش تک تک همکاران به اهداف مورد نظر نائل آییم.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بازاریابی هدفمند و تعامل با مشتریان را عامل مهمی در افزایش سهم بازار دانست و گفت تعامل و همکاری با مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی یکی از اولویت‌های موسسه می باشد و همه باید با یکدیگر عهد ببندیم که حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشیم. وجود مشتریان محترم چه سپرده گذار و چه تسهیلات گیرنده مایه برکت و نعمت است و باعث بقای ما خواهد بود لذا باید هر فردی که به موسسه مراجعه می‌کند مورد تکریم قرار گیرد. وی به اهمیت نقش کارکنان در راستای رضایت مشتریان تاکید و بیان داشتند کارکنان موسسه می بایست برای رضایت مشتریان که ولی نعمت ما هستند با ارائه خدمات متنوع و به روز و مطابق خواست مشتریان و با رعایت دستورالعمل ها و قوانین تلاش کنند.
 آقای جوادی با تاکید بر جانشین پروری و تربیت نیرو افزود با توجه به اینکه از سال جاری بازنشستگی همکاران آغاز می شود لذا می بایست برای هر جایگاه جانشین هایی تربیت شود که دانا،  با نشاط و دارای دانش و تجربه باشند.
 ایشان ضمن بیان حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام در خصوص گذران بودن فرصت ها اظهار داشتند فرصت ها را مغتنم بشمارید و از آنها بهره لازم را ببرید و از تکنولوژی و دانش روز استفاده نمایید بنابراین همکاران باید ظرفیت‌ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند. آنچه از همکاران انتظار داریم تلاش و کوشش در کنار خود باوری، همدلی و اتحاد برای یک حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت است.
مدیرعامل در خاتمه با آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت برای کلیه هموطنان عزیز بیان داشت: موسسه اعتباری ملل همه تلاش و کوشش خود را می نماید تا شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و رشد تولید) که توسط مقام عظمای ولایت نام گذاری شده است را جامه عمل بپوشاند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.