• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

8

در نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت:بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

  • کد خبر : 67126
  • 07 فروردین 1402 - 10:54
در نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت:بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

در اولین روز کاری ۱۴۰۲ مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو این شرکت در شهر تهران بازدید کرد و با زیان دیدگان حوادث رانندگی که برای دریافت خسارت مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی در این بازدید بر لزوم هوشمندسازی خدمات بیمه ای اعم از صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تاکید کرد و گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، تا پایان سال جاری فرآیند هوشمندسازی خدمات بیمه ای در بیمه البرز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از فواید هوشمندسازی، سهل الوصول تر شدن دریافت خدمات بیمه ای و در نتیجه افزایش رضایتمندی مشتریان است. همچنین با هوشمندسازی فرآیندهای صدور و خسارت، تخلف ها و تقلب ها به حداقل خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه البرز در عین حال بر حفظ کرامت مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی شرکت بیمه البرز، اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای در برخورد با مشتریان است. زیان دیدگان باید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، خسارت خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در همین راستا می توان گفت بیمه البرز جزو معدود شرکت های بیمه است که با برخورداری از نیروی انسانی حرفه ای و داشتن پورتفوی مناسب در بخش بیمه ای و سرمایه گذاری، خسارت زیان دیدگان خود را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می کند.

رضایی اظهار داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی بیمه البرز است و تمام توان خود را در حراست از این سرمایه و افزایش نشاط سازمانی بکار می گیریم. نیروی انسانی نیز متقابلا باید تعهد سازمانی داشته باشد. به عبارت دیگر می توان گفت کارکنان، بیمه گزاران و ( سهامداران) شرکت سه ضلع یک مثلث هستند و باید مکمل همدیگر باشند.

وی با تاکید بر خوشنامی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور ابراز امیدواری کرد برند سبز بیمه البرز همیشه همچون بهار سرسبز و شکوفا باشد.

این گزارش حاکی است، در بازدید از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو بیمه البرز در تهران، مجید علی پناهی، رئیس هیأت مدیره و بهروز میرزایی، مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه البرز نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.