• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

4

در نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت:بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

  • کد خبر : 67126
  • 07 فروردین 1402 - 10:54
در نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت:بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو و گفت و گو با بیمه گزاران

در اولین روز کاری ۱۴۰۲ مدیرعامل بیمه البرز از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو این شرکت در شهر تهران بازدید کرد و با زیان دیدگان حوادث رانندگی که برای دریافت خسارت مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی در این بازدید بر لزوم هوشمندسازی خدمات بیمه ای اعم از صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تاکید کرد و گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، تا پایان سال جاری فرآیند هوشمندسازی خدمات بیمه ای در بیمه البرز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از فواید هوشمندسازی، سهل الوصول تر شدن دریافت خدمات بیمه ای و در نتیجه افزایش رضایتمندی مشتریان است. همچنین با هوشمندسازی فرآیندهای صدور و خسارت، تخلف ها و تقلب ها به حداقل خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه البرز در عین حال بر حفظ کرامت مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی شرکت بیمه البرز، اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای در برخورد با مشتریان است. زیان دیدگان باید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، خسارت خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در همین راستا می توان گفت بیمه البرز جزو معدود شرکت های بیمه است که با برخورداری از نیروی انسانی حرفه ای و داشتن پورتفوی مناسب در بخش بیمه ای و سرمایه گذاری، خسارت زیان دیدگان خود را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می کند.

رضایی اظهار داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی بیمه البرز است و تمام توان خود را در حراست از این سرمایه و افزایش نشاط سازمانی بکار می گیریم. نیروی انسانی نیز متقابلا باید تعهد سازمانی داشته باشد. به عبارت دیگر می توان گفت کارکنان، بیمه گزاران و ( سهامداران) شرکت سه ضلع یک مثلث هستند و باید مکمل همدیگر باشند.

وی با تاکید بر خوشنامی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور ابراز امیدواری کرد برند سبز بیمه البرز همیشه همچون بهار سرسبز و شکوفا باشد.

این گزارش حاکی است، در بازدید از شعبه تخصصی پرداخت خسارت خودرو بیمه البرز در تهران، مجید علی پناهی، رئیس هیأت مدیره و بهروز میرزایی، مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه البرز نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.